مدارک لازم برای ویزای کانادا


مدارک ویزای کانادا

مدارک لازم برای ویزای کانادا ، مراحل اخذ ویزای کانادا و سوال هایی که در این خصوص دارید در این مقاله پاسخ داده خواهد شد. برای درک بیشتر از شرایطی را که باید پشت سر بگذارید بهتر است در خلال خواندن این مقاله ، دیگر مقاله هایی که پیشنهاد شده اند را نیز مطالعه کنید.

همچنین اگر در پایان هنوز مسائلی برای شما روشن نبودند می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت رایگان صحبت کنید.  

مدارک لازم برای درخواست ویزای کانادا طبق قوانین سفارت کانادا

  •  گذرنامه (پاسپورت)
  • اصل فرم دعوت نامه (طبق آخرین ویرایش سال میلادی)
  •  تکمیل فرم مشخصات فردی (پس از عقد قرار داد از دفتر تهران دریافت گردد و با دقت تکمیل گردد)
  • عکس (۴*۶) زمینه سفید کاملا از روبه رو و عینک (عکس ها طبق نمونه باشد و به تعداد کافی)

عکس ها نباید اسکن و روتوش شده باشند.

عکس هایی که با شرایط فوق مطابقت نداشته باشند تحویل گرفته نخواهند شد .

  • شناسنامه
  • مدرک شغلی (طبق نمونه مورد تایید سفارت)
  • مدارک فرزندان
  • در صورتیکه بازنشسته هستید برای جزئیات به ما ایمیل بزنید.
  • مدارک درآمد خود طبق آخرین مستندات مورد قبول سفارت در سال ۱۴-۲۰۱۳
  • بیمه مسافرتی
  •  اصل مدارک جهت روئیت و کنترل در روز مصاحبه باید همراه مسافر باشد.
  •  پرداخت هزینه بررسی مدارک به سفارت کانادا
  •  قبل از ارسال مدارک از تکمیل بودن پرونده خود اطمینان حاصل نمایید، بعد از ارسال فرم ها امکان تغییر وجود ندارد.
  • امکان بازپس دادن هیچ کدام از مدارک شما از سفارت وجود ندارد.
  • ویزای شینگن اروپا تاثیر مثبت دارد

مدارکی که در بالا به آن ها اشاره شده اند در شرایط عمومی به درد شما می خورند. تعداد بسیاری از آن ها در اقدام برای تمامی انواع ویزای کانادا لازم هستند در ادامه به بررسی انواع شرایط و مدارکی که برای ویزای کانادا وجود دارد خواهیم پرداخت.

مدارک لازم برای ویزای کانادامحتوای مشابه:

انواع ویزای کانادا

مدارک ویزای کانادا توریستی

بیایید در ابتدا یک نگاه کلی به ویزای توریستی کانادا بیاندازیم. ویزای توریستی کانادا ،به ویزایی گفته می شود که دارای محدودیت های زمانی می باشد. برای اینکه بتوانید تاییدیه را دریافت کنید لازم است تا تعهد دهید که پس از پایان مسافرت خود به کشور خودتان باز خواهید گشت.

این ویزا حداکثر 5 ساله می باشد و هزینه ای معادل 180 دلار برای آن باید انجام دهید. پس از ارسال مدارک و انجام کار های مربوطه حدود 100 روز طول می کشد تا ویزای شما تایید شود.

برای ویزای توریستی کانادا از چه دلایلی می شود استفاده کرد:

سه دلیل خوب برای اخذ ویزای توریستی کانادا وجود دارد. مهم ترین آن ها دیدار از اقوام یا دوستان است. همچنین می توانید برای سیاحت به کانادا سفر کنید یا برای بررسی شرایط اقتصاادی و سرمایه گذاری در این کشور. در هر صورت باید بدانید که این دلایل برای سفارت این کشور بسیار مهم می باشد.

مدارک ویزای توریستی کانادا

  • پاسپورت ، عکس ، کپی پاسپورت
  • مدارکی که نشان دهند تمکن مالی لازم برای سفر باشند
  • ارائه دعوتنامه و یا برنامه ای که نشان دهد که به کدام مناطق خواهید رفت
  • ارائه مدارکی از دارایی های شما که نشان دهنده دلایل خوب برای بازگشت شما می باشد
  • مدارک و سوابق شغلی شما
  • مدارکی که نشان می دهند شما سابقه ی دریافت ویزای چه کشور هایی را دارید

مدارک لازم برای ویزای کانادا برای انواع آن تقریبا یکسان هستند. این مدارک نشان می دهند که شما برای سفر به این کشور مشکلی از لحاظ مالی ندارید. 

مدارک لازم برای ویزای کانادابیشتر بخوانید:

کانادا چند نوع ویزا دارد؟

مدارک لازم برای ویزای کانادا خوداشتغالی

ویزای خود اشتغالی کانادا برای کسانی که از نظر مالی مشکلی ندارند بسیار مناسب است و همچنین این ویزا برای افرادی که تخصصی برای ایجاد کسب و کار در این کشور دارند نیز می تواند مناسب باشد.

حدود 25ماه طول می کشد تا پس از اقدام این نوع ویزا برای شما صادر شود. برای اینکه بتوانید این ویزا را دریافت کنید باید بتوانید امتیاز های لازم برای این کار را دریافت کنید.

این امتیاز ها که شانس دریافت ویزا را برای شما افزایش خواهند داد بر اساس ویژگی ها و توانایی های شما داده می شود. توانایی های شما شامل مسائلی مانند سابقه ی تخصیلی مرتبط ، سابقه ی کاری در این زمینه و یا داشتن توانایی مکالمه ی انگلیسی می تواند باشد.

مدارک لازم برای ویزای کانادا ازدواج

برای اینکه بتوانید ویزای ازدواج کانادا را دریافت کنید لازم است تا بدانید که شرایط ساده ای ندارد. این کشور برای کسانی که می خواهند.

در وهله ی اول باید بتوانید مدارکی را ارائه دهید که شما ذحداقل 2 سال قبل از اقدام برای ویزا با هم دیگر مراحل آشنایی را گذرانده اید. یا در مدرکی دیگر که خیلی مهم است داشتن مدارکی است که ثابت می کند از هزینه های لازم برای زندگی می توانید بر بیایید.

دلایل زیادی می توانند باعث شوند تا شرایط اخذ ویزای کانادا برای شما مشکل شود. برای همین موضوع پینهاد می شود تا مقاله ی ( دلایل ریجکت ویزای کانادا ) را مطالعه کنید.

مدارک لازم برای ویزای کانادا در خصوص ازدواج با شرایط دیگر انواع ویزای کانادا یکسان می باشد. اما دو مدرک مهمی که باید ارائه دهید و خیلی برای این ویزا مهم می باشند عبارتند از:

مدارکی که نشان دهنده ی شرایط رابطه و آشنایی برای قبل از ازدواج باشد. در قسمت دوم شرایطی که ثابت کند شما شرایط لازم برای تامین مخارج زندگی خود را در کشور کانادا دارید.

مدارک لازم برای ویزای کانادا

مدارک لازم برای ویزای کانادا تحصیلی

مدارکی که برای ویزای تحصیلی کانادا لازم است بیشتر در خصوص سوابق تحصیلی می باشند. برای اینکه بتوانید برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید لازم است تا از طرف یکی از دانشگاه های کانادا دعوتنامه ای برای شما ارسال شود. 

باید مدارک شما از هر نظر مورد تایید کشور کانادا باشد. اگر از طرف دانشگاه یا کشور کانادا بورسیه نگرفته اید باید مدارکی ارائه کنید که در سال گذشته تمکن مالی لازم را دارید. 

شما می توانید در هنگام تحصیل در کشور کانادا مشغول کار نیز باشید. این کشور به شما اجازه می دهد تا ساعاتی را بعنوان کار دانشجویی مشغول به کار باشید. در ادامه اگر نیاز به کسب درآمد بیشتری برای زندگی و تامین مخارج زندگی داشتید می توانید ساعات بیشتری را به کار اختصاص دهید. اما این کار ها به منزله ی کار غیر قانونی در کشور کانادا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت به کانادا می توانید مقاله ی ( شرایط مهاجران در کانادا ) را مطالعه کنید.

در خصوص مدارک لازم برای ویزای کانادا باید توجه داشته باشید که بستگی به نوع ویزایی که انتخاب می کنید دارد. مشاوران تیم ویزا ای ام به شما کمک خواهند کرد تا در انتخاب بهترین راه برای ویزای کانادا موفق باشید.

معمولا سوالاتی در خصوص ویزای تضمینی کانادا مطرح می شود. برای اطلاع بیشتر از این نوع ویزا می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا را در وبسابت canada.ca 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *