نکات مهم روز مصاحبه در سفارت


نکات مهم روزه مصاحبه در سفارت ???

لباس و ادکلنی که شما در روز مصاحبه استفاده می کنید پر از نشانه‌های مخفی است که معرف شما قبل از ارائه مدارکتان به سفارت است .

احترام گذاشتن به آداب و قواعد پوشش در روز مصاحبه یعنی احترام قائل شدن برای سفارت مورد نظر،مطمئن باشید خانم یا آقایی که قرار است با شما مصاحبه کند افرادی بسیار ریزبین هستند حالا کافی است شما در برابر این اشخاص با یک دست لباس اسپرت حاضر شوید. آنها قبل از نگاه کردن به مدارک شما با خودشان می‌گویند این شخص صلاحیت داشتن ویزای شینگن را ندارد.

آقایان باید به یک دست کت وشلوار مناسب و کفش‌های مردانه رسمی فکر کنند اما همین مناسب بودن یعنی رفتن سراغ کت و شلواری درست به اندازه خودتان با برش های دقیق و خوش دوخت باشد.

اما نوع پوشش خانم‌ها قواعد خاص خودش را دارد . یک مانتوی مناسب فصل یا حتی پالتوی نیم تنه با رنگهای گرم و پخته یک شلوار پارچه ایی آراسته با خط اتوی مناسب ، از روسری ابریشمی با طرحی ساده و نه چندان شلوغ که هماهنگی لازم را با رنگ مانتوی شما دارد استفاده کنید اگر از شال استفاده کنید بهتر است از یک شال رسمی که شما را به ظاهر رسمی دلخواه تان برساند.

ساعت را فراموش نکنید

در آن روز بهتر است به جای رفتن سراغ زیور آلات عجیب و غریب به یک ساعت رسمی درست و حسابی فکر کنید . در استفاده از دستبندهای پرزرق و برق خوداری کنید استفاده از ساعتهای چرمی در مورد آقایان آنقدر در ظاهر شما تاثیرگذار نیست که استفاده از یک ساعت مچی رسمی دارد.

برای موفقیت باید بتوانید در همان لحظه اول یعنی درست قبل از اینکه هر حرفی به میان بیاید تصویری درست از خودتان ارائه دهید و احترام مصاحبه کننده با خود را برانگیزید.

 

اخبار وبلاگمطالب عمومی

اخذ ویزای ایتالیاچطور برای سفر به اروپا ویزای شینگن بگیریم؟چک لیست ویزای شنگنچگونه ویزای ایتالیا بگیریم؟سایت سفارت ایتالیاشرایط اخذ ویزای توریستی شینگنفرم دعوتنامه ایتالیافرم سفارت ایتالیافهرست مدارکی که باید ارائه شودقیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور ایتالیامدارک لازم برای درخواست ویزای شینگنمدارک لازم برای ویزای تجاری ایتالیامدارک لازم برای ویزای توریستی ایتالیامدارک لازم برای ویزای دانشجویی ایتالیامدارک لازم برای ویزای شینگن فرانسهمدارک لازم جهت اخذ ویزای شنگنمدارک لازم جهت ویزای شینگنمدارک مورد نیاز سفارت ایتالیامراحل درخواست ویزای توریستی در ایتالیامصاحبه در سفارت های کانادا و آمریکانکات مهم روز مصاحبه اخذ ویزای شنگن در سفارت هانکات مهم مصاحبه سفارتهزینه اخذ ویزای شینگنويزاي شينگن VIP فوریویزای آلمان با دعوتنامهویزای ایتالیا ، ارزان ، فوری و تضمینیویزای ایتالیا تضمینیویزای توریستی ایتالیاویزای شینگن (ویزای اروپا)ویزای شینگن آلمانویزای شینگن ایتالیاویزای شینگن تضمینیویزای شینگن فوری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *