بهترین کشورها برای زندگی کودکان


#کودکان
#بهترین_کشور_برای_زندگی_کودکان_کجاست؟

? بهترین کشور برای زندگی کودکان کجاست؟ ?

? صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) بعد از تحقیقات خود گزارشی از وضعیت کودکان در کشورهای مختلف تهیه کرده است. #یونیسف می‌گوید، از هر پنج کودک در کشورهای صنعتی یکی در فقر نسبی زندگی می‌کند.

? بنا بر گزارشی که با عنوان “ساختن آینده: کودکان و اهداف توسعه پایدار در کشورهای غنی” تهیه شده، از هر هشت کودک در این کشورها یک کودک غذای کافی برای خوردن ندارد. گزارش یونیسف شامل کشورهایی با درآمد متوسط مانند #رومانی، #بلغارستان و #شیلی نیز می‌شود.

? نویسندگان این بررسی مطالعاتی خانوارهایی را فقیر نامیده‌اند که کم‌تر از ۵۰ درصد درآمد متوسط کشور خود عایدی دارند.

?#آلمان در این بررسی در مقایسه وضعیت خوبی دارد و در میان ۴۱ کشور شرکت‌کننده در این تحقیقات رده دوم را به خود اختصاص داده است. رده اول را #نروژ داراست. بعد از آلمان به ترتیب #دانمارک، #سوئد و #فنلاند قرار دارند.

? #اتریش در ردیف ۱۵ جدول رده‌بندی یونیسف قرار گرفته است. به گفته یونیسف، پیش از همه آموزش، تربیت زیست ‌محیطی و حفاظت از دختران در برابر خشونت در این کشور نیاز به ترمیم دارد.

? آلمان در همه ۹ زیرمجموعه‌ جدول یونیسف بالاترین جایگاه را دارد، به غیر از یک استثناء: به دلیل تراکم بالای ذرات معلق آلوده‌کننده هوا در شهرهای آلمان در این زمینه این کشور در رده ۲۴ جای دارد.

 
  10 کشور امن دنیا 10 کشور برتر دنیا برای زندگی 2016 20 کشور برتر برای زندگی در آن‌طرف مرزها بهترين كشورها براي زندگي كودكان كدامند؟ بهترین کشور اروپایی برای پناهندگی بهترین کشور اروپایی برای کار بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بهترین کشور برای اقامت ایرانیان بهترین کشور برای پناهندگی 2015 بهترین کشور برای زندگی در ۲۰۱۶ بهترین کشور برای زندگی کودکان بهترین کشور برای زندگی کودکان کجاست؟ بهترین کشور برای مهاجرت 2016 بهترین کشور برای مهاجرت با خانواده بهترین کشور برای مهاجرت کاری بهترین کشورها برای زندگی کودکان رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪي ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻛﺸﻮرﻫﺎ از دﻳﺪﮔﺎه اﺗﺒﺎع ﺧﺎرﺟﻲ لیست بهترین کشورهای جهان در سال 2017

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *