شرایط مهاجرت به ایتالیا


شرایط کار در ایتالیا چیست؟ چگونه میتوان ویزای سرمایه گذاری در ایتالیا اخذ کرد؟ همچنین سوالاتی دیگر که در مورد موضوع مهاجرت به ایتالیا میباشد. بسیاری از دوستان در این باب از ما سوال میکنند، به همین دلیل بر آن شدیم در باب مهاجرت به ایتالیا، نحوه ی اقامت در ایتالیا و البته انواع راه های مهاجرت به ایتالیا مطالبی ر ابه سمع و اطلاع شما برسانیم.

کشور متمدن و تاریخی ایتالیا به لطف داشتن مشاهیر و اساطیر کهنی نظیر رافائل، میکلانژ، فراگامو، دانته، مارکو پولو، گالیله، داوینچی و بزرگان دوره معاصر این کشور چون انزو فراری، جورجو آرمانی، گوچی و آندره آبوچلی همیشه به عنوان کشوری با مردم مبتکر و خلاق در جهان شهره بوده است. این موضوع به ویژه در عرصه هنرو موسیقی آثار قابل توجهی در کشور ایتالیا دارد.

ایتالیاکشوری در جنوب اروپا و مساحت کل آن ۳۳۳/۳۰۱کیلومتر مربع میباشد. پایتخت کشور ایتالیا شهر رم می باشد. این کشور از شبه ‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده ‌است. امروزه ایتالیا کشوری توسعه ‌یافته است و جزء هشت کشور صنعتی به‌شمار می‌آید به همین دلیل مهاجرت به ایتالیا مرکز توجه عده ی زیادی قرار گرفته است.

دو کشور مستقل بسیار کوچک به نام‌های واتیکان و سان مارینو در درون خاک ایتالیا قرار دارند. واحد پول کشور ایتالیا یورو و زبان رسمی آن ایتالیایی است. جمعیت ایتالیا ۶۰میلیون و ششصد هزار نفر است و ۹۱.۶درصد مردم آن مسیحی هستند.ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و ۲۳امین کشور پرجمعیت دنیا است.

ایتالیا آب‌وهوای معتدل فصلی دارد و آب‌وهوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان‌های داخلی تفاوت زیادی دارد. آب و هوای این کشور مدیترانه‌ای است. مهاجرت به ایتالیا به دلیل اینکه در شمال به دلیل وجود رشته‌ کوه آلپ سرد، در جنوب خشک و در کل کشوری تقریباً گرم است، سلایق متنوعی را جذب میکند و این شرایط از دید هر شخص خارجی مطلوب و جذاب است. مهاجرت به ایتالیا با بهره گیری از طبیعت زیبا و جاذبه های آن در سالهای اخیر کم کم ایتالیا را به قطب جاذبه های توریستی اروپا تبدیل نموده است و موضوع مهاجرت به ایتالیا را به موضوعی برجسته در رسانه ها بدل نموده است. به طوری که تقریبا این سوال در ذهن هر شخص توریستی حدآقل یک بار نقش بسته که شرایط مهاجرت به ایتالیاچیست؟ و آیا امکان مهاجرت به ایتالیا و اخذ اقامت در ایتالیا به سادگی وجود دارد یا خیر؟

راه های مختلفی جهت مهاجرت به ایتالیا وجود دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم. البته بدیهیست راه های دیگری نیز جهت مهاجرت برای ایتالیا وجود دارد که از بین راه هایی که برای شما عرض کردیم بیشتر در باب آن سوال میپرسند و آن راه پناهندگی در ایتالیا است.

از روش های مهاجرت به ایتالیا میتوان به راه های زیر اشاره کرد:

· مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی

· مهاجرت به ایتالیا از طریق ازدواج

· مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

· مهاجرت به ایتالیا از طریق کار

· مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل

۱٫مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی

photo_2017-02-07_12-37-06

افراد زیادی در مورد پناهندگی در ایتالیا از ما سوالاتی میپرسند. مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی راه بسیار اشتباهیست و معمولا توام با مشکلات زیادی است. لذا این راه مهاجرت به ایتالیا اصلا توصیه نمیشود. سالانه بسیاری از افراد در مسیر مهاجرت بهایتالیا در دریا و یا مسیرهای زمینی از بین میروند. سوالی که مطرح میشود اینست، تا زمانی که راه های قانونی و اصولی وجود دارد و میتوان امر مهاجرت را به شکل منطقی انجام داد چرا باید از راه های غیر قانونی و خطرناک اقدام نمود که آثار حقوقی منفی نیز در پی داشته باشد.

دوستان عزیز اشتباه نکنید، راه های بسیار مناسبی برای مهاجرت به ایتالیا وجود دارد. همچنین جهت اقامت در ایتالیا راه های زیادی فراهم است که قانونی هستند و هنر وکلا و کارشناسان در اینست که شما را در این راه هدایت کنند. شما میتوانید در ادامه ی مطالب این مسیر های درست و یا نادرست را مطالعه فرمایید.

۲٫ مهاجرت به ایتالیا و اخذ تابعیت از طریق ازدواج

اگر شما با یک فرد ایتالیایی ازدواج کنید، این امکان برای شما وجود دارد که درخواست اقامت ایتالیا را بدهید. ما در بخشمهاجرت از طریق ازدواج این مبحث را به طور کامل شرح داده ایم. بر اساس نظام حقوق بین الملل خصوصی در اکثر کشور های جهان پذیرفته شده که در صورت ازدواج فی مابین زوجین شخص می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات حقوقی در خصوص ازدواج وشروط ضمن عقد ازدواج و پیرو آن اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا از طریق ازدواجدارای پیچیدگی ها و اصول حقوقی خود میباشد. شما میتوانید به جهت یاد گیری قواعد حقوقی اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا از طریق ازدواج با تبعه ی آن کشور با مشاورین و وکلای ما تماس حاصل نمایید وما با افتخار شمارا راهنمایی میکنیم که چه اشکالاتی در این مسیر برای شما وجود خواهد داشت.

شاید شما سوال بپرسید که ” ما شرایط ازدواج در ایتالیا و یا ازدواج با شخص ایتالیایی را نداریم اما میخواهیم به ایتالیا مهاجرتکنیم ، مناسب ترین راه برای ما چیست؟”

به عرض میرسانیم که راه های دیگری نیز برای شما هست از جمله کار، سرمایه گذاری و راه تحصیل.

۳٫مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

از راههای مهاجرت به ایتالیا میتوان به طریق سرمایه گذاری در ایتالیا اشاره کرد. با وجود اینکه در عصر حاضر بسیاری از این پرونده ها با مشکلاتی نظیر کلاهبرداری های خورد و کلان مواجه است، ولی باز هم موضوع سرمایه گذاری در ایتالیا از دیدگاه بعضی از متقاضیان از بهترین راه های مهاجرت به ایتالیا است. در هر صورت اگر شما قصدسرمایه گذاری در ایتالیا را دارید نیاز است بدانید راه های اصلی آن در واقع از طریق ثبت شرکت در ایتالیا است.

به طور کلی مشکلاتی در مورد ثبت شرکت در ایتالیا وجود دارد که اگر نمیخواهید روی سرمایه ی خود ریسک کنید و میخواهید با اطمینان در این راه قدم بر دارید به شما پیشنهاد میکنیم راه های امن تر ثبت شرکت در اروپا را تجربه کنید. به شما کشور هایی را پیشنهاد میکنیم که از نظر سطح پیشرفت جزء کشور های در حال توسعه به شمار میآیند و میزان مالیات در آنها پایین ترین میزان است مانند کشور فرانسه که ما به تفصیل آن را در بخش ثبت شرکت در فرانسه توضیح داده ایم.

در رابطه با کشور ایتالیا و کار در آن سوالات فراوانی مطرح میشود که ما سعی نموده ایم با توضیحاتی که به مشاورین داده ایم حتی الامکان این شبهات را مرتفع نماییم و شما میتوانید نحوه ی شرایط مهاجرت کاری به ایتالیا را از ما بپرسید و ما با کمال میل پاسخ گو هستیم.

همانطور که در بالا ذکر شد، از راه های مهاجرت کاری ایتالیا این است که به عنوان دانشجو وارد کشور ایتالیا شویم وبه علت اینکه در طول تحصیل اجازه کار داریم می توانیم به محض این که شغلی آگهی شد آن را درخواست کنیم یا صبر کنیم که پس از اتمام تحصیل از کارفرما در کشور ایتالیا درخواست کار کنیم ،این راه از جمله راههای مناسبیست که پس از ورود به کشور ایتالیا فرد چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است مهلت دارد تا شغل مد نظر خود را بیابد و آن را تا بعد از فارغ التحصیلی خود ادامه دهد تا هنگامی که بتواند بوسیله ی این شغل اقامت کاری ایتالیا را اخذ نموده و بعد از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴سال برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

۴٫مهاجرت به ایتالیا از طریق کار

کار درایتالیا (پیدا کردن کار در ایتالیا):

عقیده ی بسیاری از متقاضیان مهاجرت به ایتالیا اینست که به جای راه هایی که در فوق ذکر شد، از طریق مهاجرت کاری به کشور ایتالیا راه بیابند. جهت کار در ایتالیا باید دعوت نامه ی کاری داشته باشید و یا در آگهی یک شغل پذیرفته شوید، و نهایتا جهت مهاجرت کاری به ایتالیا نیاز به اخذ ویزای کار ایتالیا دارید.

اخذ ویزای کار کشورایتالیا، امریست حقوقی، که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد. در اصطلاح فرد کارفرما در ایتالیاباید بتواند sponsorشود که این خود امر دشواری است. مراقب باشید اشخاص کلاهبرداری که ادعا میکنند میتوانند در مدتی کوتاه ویزای کار را برای شما اخذ کنند، از اشتیاق شما در خصوص کار درایتالیا سوء استفاده میکنند و موضوعاتی را مطرح میکنند.

البته افرادی که تاکنون در پی کار در ایتالیا بوده اند و موفق به آن نشده اند، نگران مسائل موجود در این مسیر نباشند، ما میتوانیم راه های مناسب تری در اروپا معرفی کنیم تا فرایند کار و ویزای کار در محدوده ی اروپا برای این افراد سهل، و آسان تر شود. برای مثال اکنون میتوانید جهت ویزای کار آلمان اقدام نمایید که این نوع ویزا نیازی به مدرک زبان نیز ندارد و میزان حداقل حقوق شما ۳۰۰۰ یورو خواهد بود. اگر هم شما اکنون در اروپا هستید امکان پیدا کردن کار را برایتان فراهم میکنیم. همینطور از سایر راه ها میتوان ویزای کار اتریش را مثال زد که ما میتوانیم شما را جهت اخذ این ویزا مشاوره و راهنمایی کنیم.

مشکلات مربوط به اخذ دعوت نامه ی کاری و اخذ ویزای کار ایتالیا از یک طرف، و کمبود ظرفیت کار و اوضاع نابسامان کار در ایتالیا برای مردم این کشور از طرفی دیگر موجب شده تا تمرکز کارشناسان و متقاضیان مهاجرت به ایتالیا به راه هایی چونسرمایه گذاری در ایتالیا و یا تحصیل در این کشور معطوف شود. البته سرمایه گذاری در ایتالیا نیازمند داشتن سرمایه ی زیادیست که شما به سادگی نمیتوانید آن را انجام دهید ضمن اینکه قواعد بازی در این زمینه در ایتالیا کمی پیچیده و دشوار است. لیکن اگر قصد اجرای آن را دارید، توصیه میکنیم از طریق تحصیل یا کار وارد ایتالیا شوید و سپس اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

۵٫مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل در دانشگاه های ایتالیا

مهاجرت تحصیلی، یکی از راه های مهاجرت به ایتالیا میباشد. امروزه، متقاضیان زیادی در سراسر دنیا اقدام به مهاجرت از کشوری به کشوری دیگر میکنند. عده ی قابل توجهی، راه مهاجرت به ایتالیا را پیش میگیرند. اما سوال این جاست که چرابهترین راه مهاجرت به ایتالیا، راه تحصیل در این کشور معرفی میگردد؟ پاسخ این سوال میتواند توجه به این نکته باشدکه تقریبا همه ی متقاضیان مهاجرت به ایتالیا حداقل دیپلم تحصیلی را دارند، و همچنین ایتالیا از مقطع دیپلم به بالا برای تقریبا اکثر رشته های تحصیلی ظرفیت ارائه ی پذیرش را دارد. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی جهت مهاجرت تحصیلی به ایتالیافراهم شده است که همه متقاضیان میتوانند از آن استفاده کنند تا در کوتاه ترین زمان، راه مهاجرت به ایتالیا طی شود. این راه در مقایسه با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ایتالیا بسیار راه کم هزینه تر و عاقلانه تریست، و در قیاس با پروسه ی مهاجرت کاری به این کشور از سرعت بیشتری برخوردار است.

تحصیل در ایتالیا مزایایی دارد که امروزه بهترین راه مهاجرت به ایتالیا و البته هدف اصلی مهاجرت تحصیلی دانشجویان زیادی از سراسر دنیا به کشور ایتالیا قرار گرفته است. نقاط مثبت تحصیل در ایتالیا و تنوع بورسیه های تحصیلی، آن را به قطب جدیدتحصیل رایگان در اروپا تبدیل کرده است.

تقریبا از نظر همه ی متقاضیان تحصیل در اروپا، تحصیل به زبان انگلیسی الویت انتخاب دانشجویان خواهد بود. ایجاد فرصت تحصیل درشرایط مطلوب آب و هوایی با مناظر زیبا و بکر در دانشگاه های مدرن ایتالیا با هزینه های بسیار پایین از جمله خدمات کارشناسان موسسه ی حقوقی میباشد.

تحصیلدر بهترین دانشگاه هایایتالیا برای ایرانی ها به همراه بورسیه ی کامل تحصیلی امکان پذیر مباشد. در صورت اقدام، وکلای ما قادر هستند بدون لحاظ معدل شما، کمک هزینه های تحصیلی را برایتان فراهم کنند.

از شرایط ویژه ی تحصیل در ایتالیا، که نرخ مهاجرت تحصیلی به ایتالیا را افزایش داده است وجود کمک هزینه های ۵۰۰۰ یورویی در سال برای دانشجویان ایرانی است. این موضوع موجب شده تا اکثر دانشجویان ایرانی با علم به اینکه نه تنها شهریه های بالا پرداخت نمیکنند، بلکه هزینه ی زندگی خود را هم از می توانند از استان محل تحصیلشان در ایتالیا دریافت کنند، به دنبال مهاجرت تحصیلی به ایتالیا باشند.

اقامت ایتالیا از طریق تحصیل اقامت ایتالیا با خرید ملک اقامت دائم ایتالیا اقامت در ایتالیا تابعیت و اقامت در ایتالیا تحصیل شرایط اخذ ویزای کار در ایتالیا شرایط پناهندگی ایتالیا شرایط زندگی در ایتالیا شرایط گرفتن اقامت و ویزای ایتالیا شرایط مهاجرت به ایتالیا مهاجرت به ایتالیا مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به ایتالیا از طریق کار وکیل مهاجرت ایتالیا وکیل مهاجرت ایتالیا – ویزای کار ایتالیا – اقامت دائم ایتالیا ویزای کار ایتالیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *