مهاجرت به استرالیا ویـزای اسـتـرالیـا


ویزای کاری
اگر فرد با مهارتی هستید که می خواهید در استرالیا کار و زندگی کنید، چند روش مختلف برای مهاجرت از طریق مهارت وجود دارد:
• ویزای مهارتی مستقل
گزینه ویزای دائم، مهارت مستقل نیازی به حمایت توسط ایالت مربوطه و یا دولت نسبی و یا دولت منطقه ندارد.
• ویزای مهارتی از طریق کاندید شدن
یک نوع ویزای دائم که نیاز به کاندید شدن شما توسط یک ایالت یا دولت منطقه ای استرالیا دارد.
• ویزای منطقه ای مشروط
یک ویزای چهار ساله مشروط است که به دارندگان آن این امکان را می دهد که تنها در مناطق خاصی از استرالیا زندگی کنند. شما برای دریافت این ویزا نیاز دارید توسط یک فامیل ، ایالت یا دولت منطقه ای کاندید شوید.
• ویزای مهارتی منطقه ای
این ویزا حالت دائم اقامت منطقه ای مشروط است که برای دریافت این ویزا باید در منطقه مشخص شده به مدت دو سال زندگی و ۱۲ ماه کار تمام وقت کرده باشید.
• ویزای فارغ التحصیلی موقت
نوعی ویزای کاری است که می تواند توسط دانشجویان بین المللی که حداقل دو سال در استرالیا درس خوانده اند درخواست شود.
• ویزای فارغ التحصیلی شناخته شده
نوعی ویزای کاری ۱۸ ماهه برای تازه فارغ التحصیلان مهندسی است .

ویزای سرمایه گذاری
اگر به دنبال تاسیس شرکت ، خرید بیزنس و یا سرمایه گذاری و ایجاد بیزنس در استرالیا هستید تعدادی ویزای کاری استرالیا وجود دارد که می توانید برای خود و یا کارمندان خود اقدام کنید:
دسته بندی های ویزای موقت
• نوآوری کسب و کار و سرمایه گذاری (موقت)
این یک ویزای ۴ ساله موقت است که در دسترس صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران است. ۵ جریان واجد شرایط مختلف از جمله صاحب کسب و کار( برای صاحبان کسب و کار که می خواهند در استرالیا اقدام به ایجاد کسب و کار کنند)، سرمایه گذاری مرتبط (برای افرادی که می خواهند ۱٫۵ میلیون $ در ایالتی در استرالیا یا اوراق قرضه کشور سرمایه گذاری کنند)، سرمایه گذار ویژه(برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری ۵ میلیون $ در استرالیا هستند) ، سرمایه گذار برتر(برای افرادی با بودجه های قابل توجه که مایل به سرمایه گذاری حداقل ۱۵ میلیون $ در استرالیا هستند) و کارآفرین (برای افرادی که یک توافق بودجه ازطرف شخص ثالث به مقدار حداقل AUD200 000 برای انجام یک فعالیت کارآفرینی دارند) ، وجود دارد.
• بازدید کاری
اگر مایل به بازدید از استرالیا به مدت ۳ ماه یا کمتر برای شرکت در جلسات کسب و کار و یا برای کشف فرصت های کسب و کار هستید، ممکن است علاقه مند به درخواست ویزای بازدید کننده کسب و کاری باشید.
دسته بندی های ویزای اقامت
• ویزای کسب و کار استعدادهای درخشان (مهاجر)
ویزای استعداد کسب و کار (مهاجر) به افرادی با حرفه ی کسب و کار موفق به عنوان صاحب یک کسب و کار یا افرادی با بودجه سرمایه گذاری در استرالیا اعطا می شود. برای اقدام برای دریافت این ویزا نیازی به درخواست برای ویزای موقت نیست.
• نوآوری کسب و کار و سرمایه گذاری (اقامت)
این ویزا مرحله دائم ویزای نوآوری کسب و کار و سرمایه گذاری (موقت) است. این ویزا نیازمند این است که متقاضیان در استرالیا کسب و کار ایجاد کرده باشند و یا در سرمایه گذاری اوراق قرضه باقی مانده باشند.

ویزای دانشجویی
اگر یک دانشجوی بین المللی هستید و قصد دارید بعد از فارغ التحصیلی در استرالیا بمانید تعدادی گزینه وجود دارد که می تواند این کار را برای شما تسهیل کند:
شما ممکن است مایل به ادامه تحصیل در استرالیا اشید که در این صورت باید درخواست ویزای Subclass 500 را در استرالیا بدهید.
• ویزای فارغ التحصیلی موقت
ممکن است دانش آموزان واجد شرایط برای ویزای کار فارغ التحصیلی بعد از اتمام دوره های خود شوند. این ویزا اجازه کار تمام وقت در استرالیا به مدت ۱۸ ماه یا بیشتر را می دهد که این مدت زمان جمع آوری امتیاز بیشتر برای درخواست مهاجرت کاری یا فرصتی برای پیدا کردن اسپانسر را فراهم می کند.
• مهاجرت از طریق مهارت های عمومی
دانشجویان بین المللی برای مهاجرت از طریق مهارت های عمومی مزایایی دارند. تحصیل در استرالیا به امتیازات آنها اضافه می کند. علاوه بر این، داشتن مدرک تحصیلی استرالیا ارزیابی مهارت ها را در اشتغال مهارتی آسان می کند.
• حمایت مالی شرکت
اگر شما یک پیشنهاد کار از یک شرکت استرالیایی داشته باشید، ممکن است آنها بتوانند شما را برای اقامت موقت یا دائم اسپانسر کنند.
• مهاجرت از طریق شریک زندگی( همسر، نامزد یا …)
اگر همسر، نامزد یا شریک شما ساکن دائم استرالیا باشد می تواند برای اقامت دائم شما اقدام کند.

اقامت استرالیا – مهاجرت به استرالیا اقامت استرالیا – وکیل رسمی مهاجرت در ایران‎ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹ امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا تعرفه جدید ویزای استرالیا روادید استرالیا شرایط گرفتن ویزای استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا 2017 قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور استرالیا گام به گام شرایط مهاجرت به استرالیا مهاجرت به استرالیا ویزای استرالیا ویزای توریستی استرالیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *