راه اندازی کسب و کار در اروپا


راه اندازی کسب و کار در اروپا

برای راه اندازی یک کسب و کار در اروپا باید کشور مناسب، نهاد مناسب و رابط مناسب را انتخاب کنید. کشورهای اروپایی دارای پایگاه های مصرف کننده بزرگی هستند. اگر به دنبال گسترش تجارت خود در سطح بین المللی هستید باید بدانید که مصرف کنندگان اروپا می توانند این کار را برایتان عملی کنند.

این درحالی است که راه اندازی یک شرکت می تواند بسیار دشوار باشد اما با استفده از دانش و تخصص مناسب مشاوران ما در دفتر اروپا می توانید با موفقیت شرکت خود را راه اندازی کرده و آن را اداره کنید.

بیشتر بخوانید :
خرید ملک در اروپا

شرایط راه اندازی کسب و کار در اروپا

به طور کلی، اروپا هیچگونه الزام خاصی را برای خارجیانی که مایل به حضور تجاری در کشور هستند، تحمیل نمی کند. سرمایه گذاران خارجی که به دنبال تجارت در اروپا هستند، باید سه نهاد مشترک را انتخاب کنند: شرکت مستقل، دفاتر نمایندگی و دفاتر شعبه.

شرکت مستقل :

با تاسیس یک شرکت برای بیزینس مورد نظرتان می توانید کار خود را در اروپا گسترش دهید. که این مورد برای شرکت های بزرگ می باشد. حتما قبل از اقدام، قوانین مخصوص هر کشور را مطالعه نمایید زیرا این قوانین برای هر کشور با کشور دیگر متفاوت است.

دفتر نمایندگی :

دفاتر نمایندگی در اروپا می توانند برای کسب شهرت شرکت شما بسیار مناسب باشد. اما یک دفتر نمایندگی نمی تواند هیچ نوع معامله تجاری را بدون شرکت مادر انجام دهد.

دفتر شعبه :

راه اندازی شعبه در اروپا ارزان قیمت است – علاوه بر این ، شما می توانید ضمن حفظ استقلال شعبه، کسب در آمد کنید (برخلاف یک دفتر نمایندگی). شعبه شما می تواند در هر کشوری که شرکت شما در آن فعالیت دارد ثبت شود اما باید از قوانین محلی شرکت مادر خود پیروی کند.

قوانین راه اندازی کسب و کار در اروپا

کمیسیون اروپا برای تقویت بازار واحد اقدامات مختلفی را در زمینه قوانین قرارداد انجام داده است.

هدف قوانین اتحادیه اروپا در این زمینه این است که:

  • اجازه می دهد تا فعالیت های تجاری با رویکرد تجارت آزاد در هر نقطه از اروپا انجام شوند.
  • محافظت از سهامداران و سایر طرفها با توجه ویژه به شرکت ها، مانند کارمندان و طلبکاران
  • کسب و کار را در دراز مدت کارآمدتر، رقابتی و پایدار تر می کند.
  • مشاغل مستقر در کشورهای مختلف اتحادیه اروپا را ترغیب به همکاری با یکدیگرمی کند.

قوانین گزارش، حسابرسی و شفافیت شرکت های اتحادیه اروپا این چارچوب قانونی را تکمیل می کند.

بیشتر بخوانید :
ثبت شرکت در اروپا

بهترین روش راه اندازی کسب و کار در اروپا

اگر قصد راه اندازی کسب و کار در یک کشور اروپایی را دارید، برای شناختن بهتربن روش های سرمایه گذاری در این کشورها باید در این مورد تحقیق کنید و . موسسه کیمیا سپنتا با بهره گیری از مشاوران تحصیلکرده و مجرب در زمینه اقتصادی پیشنهادات ویژه ای برای شما دارد که به صورت رایگان می توانید از مشاوران ما مشاوره بگیرید .

اخذ اقامت اروپا از طریق راه اندازی کسب و کار در اروپا

تصور کنید کسب و کار خود را با موفقیت راه اندازی کرده اید و با وجود فراز و نشیب های کارآفرین بودن بسیار فوق العاده به نظر می رسد. با این وجود، ایده ی صرفه جویی در مالیات و هزینه های دیگری که می توانستید برای سرمایه گذاری مجدد در شرکت خود استفاده کنید، بیشتر از این است که فقط وسوسه کننده باشد.

بنابراین شما شروع به بررسی گزینه های خود می کنید. در نهایت متوجه می شوید که با راه اندازی کسب و کار در خارج کشور، می توانید به طور قانونی در مالیات ها پس انداز کنید بدین منظور که اولاً کشوری را انتخاب کنید که در حال جذب سرمایه گذار خارجی می باشد زیرا تسهیلات فراوانی را به شما ارائه می دهد ؛ ثانیاً از نظر مالیات درصد پایین تری نسبت به کشورهای دیگر داشته باشد ؛ ثالثا با توجه به سیاستهای دولت و موقعیت کشور مورد نظر از بازار خوبی جهت بیزینس شما برخوردار باشد .

همچنین متوجه می شوید که علاوه بر ذخیره ی مالیات، تعدادی کشور وجود دارند که در ازای راه اندازی کسب و کار به شما اقامت دوم را پیشنهاد می دهند.

پس راه اندازی کسب و کارتان در کشوری که شرایط تجاری بهتری دارد و به شما اقامت را پیشنهاد می دهد این ها مزایای خوبی برایتان به حساب می آید.

اما توجه داشته باشید که قبل از اینکه در هر کشور مستقر شوید باید تمام گزینه های موجود را بررسی کنید .

تجربه های موفق در زمینه راه اندازی کسب و کار در اروپا

موسسه کیمیا سپنتا با دارا بودن تیم اقتصادی تحصیل کرده و بررسی ماهانه آمار و ارقام اقتصادی توسط پرسنل مجرب اروپایی و بیزینس پلنهای مختلف در سطح اروپا و اسلوونی می تواند مشاور خوبی برای شما جهت راه اندازی کسب و کار و یا خرید بیزینسهای آماده سودآور برای شما در اروپا باشد . ضمنا تمام پروسه اقامت اروپا شما ، همسر و فرزندان شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرنجام خواهیم رساند .

رستوران حافظ در شهر لوبلیانا پایتخت اسلوونی از نمونه های صفر تا 100 راه اندازی کسب و کار در اروپا می باشد . ( بزودی صفحه ی مربوط به رستوران حافظ در دسترس شما قرار خواهد گرفت )

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اقامت اروپا می توانید از مشاوره ی رایگان گروه مهاجرتی ویزا ای ام استفاده نمایید.
02122180551  | 09128401035

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *