مزایای اخذ اقامت اروپا


مزایای اخذ اقامت اروپا

 

امکان سفر به کشورهای عضو اتحادیه شینگن، بدون نیاز به دریافت ویزای شینگن (بیش از ۱۴۵ کشور در سراسر جهان)
دریافت اقامت بدون محدودیت سنی
افتتاح حساب به آسانی در بانکهای اروپائی و سراسر دنیا
بهره مندی از مزایای تحصیلات رایگان در سطح اتحادیه اروپا
امکانات رفاهی، درمانی و بهداشتی رایگان در سطح اتحادیه اروپا
داشتن زندگی امن و دارای ثبات اقتصادی
اخذ پاسپورت کشور مورد نظر در عرض چند سال
همچنین قادر خواهید خانه و اتومبیل بنام خود بخرید و آینده خود و فرزندانتان را در نقطه مطمئنى از اروپا تضمین نمایید. هدف از خدمات ما، راهنمائی درست، کمک و ارائه درخواست اقامت اروپا می باشد.

٭ بعد از ۵ سال دارا بودن اقامت هر یک از این کشورها و بدون داشتن رکورد بد در پلیس اروپا, شما اقامت دایم دریافت نموده ومى توانید درخواست ملیت دوم را از دولت اقامت هر یک از این کشورها نموده و پاسپورت اروپایى را بنام خود دریافت نمایید. دریافت اقامت هر یک از این کشورها داراى ٢ مرحله مى باشد:

  1. ثبت یک شرکت درهر کدام از این کشورها بنام شما بعنوان مالک و سهامدار
     تکمیل طرح اقتصادى, درخواست و اخذ اقامت ازهر یک از این کشورها اعتبار اقامت هر یک از این کشورها: تائیدیه و گواهى اقامت شما داراى اعتبار ۵ ساله مى باشد و اولین ویزاى اقامت ٢ سال صادر مى شود که توسط ادارات پلیس خارجى براحتى تمدید مى گردد. ویزاى دوم و سوم هر کدام ٢ سال اعتبار دارند و بعد از ۵ سال شما اقامت دائم این کشور را دریافت مى نمائید که مادام العمر بوده و نیازى به تمدید ندارد.
  • مدارک مورد نیاز:
    ـ اسکن پاسپورت متقاضى
    ـ انتخاب نام ٣ شرکت براى ارایه به ثبت شرکتها در یکى از این کشورها
    ـ گواهى ها و فرم هاى وکالت که ما برایتان مى فرستیم و باید توسط شما امضاء و مورد گواهى دفتر وکالت و سفارت هر یک از این کشورها در ایران قرار گیرند.

روش اجراء:
١ـ شما مدارک مورد نیاز را تهیه و به ما ارسال مى نمایید.
٢ـ ما مقدمات ثبت شرکت جدید (با مسئولیت محدود) را که شما نام آن را انتخاب مى نمایید, دریکى از این کشورها انجام داده و فرمهاى دولتى لازم را که شما باید امضاء و مورد تائید وکلاى بومى نمایید تهیه و برایتان ارسال مى نماییم.
٣ـ شما بهمراه مدارک و فرمهاى مربوطه به سفارت یکى از این کشورها مراجعه نموده و فرمها را در آنجا امضاء مى کنید و سفارت مربوطه کلیه امضاهاى شما را تایید و به شما تحویل داده و شما مدارک را مى بایست براى ما با پست سریع ارسال نمائید و ما با فرمهاى مربوطه مراحل ثبت شرکت را کامل نموده, و شما بعنوان مالک و سهامدار شرکت خودتان معرفى مى شوید.
۴ـ سپس یک آدرس واقعى براى سکونت و یک آدرس واقعى براى شرکت ثبت شما دریکى از این کشورها برایتان خریدارى مى شود (از ملزومات و قوانین دولتى در اروپا این است که متقاضیانى که عضو جامعه متحد اروپا نمى باشند باید آدرس ثابت واقعى در این کشورها تهیه نموده و این آدرس توسط پلیس کنترل وباید تائید گردد)
۵ـ افتتاح حساب بانکى بنام شما و سپردن ۰۰۰۰۰ یورو (بعنوان سرمایه شرکت) در آن به مدت ٣ تا ۴ هفته
توجه: این حساب فقط بنام شرکت خودتان است و هیچکس اجازه برداشت هیچ رقمى از این حساب را نداردִ شما نیز فقط بایستى این رقم را بمدت تعیین شده در آن نگه داشته و سپس برداشت نماییدִ ما فقط به صورتحساب بانکى آن نیاز داریم.
توجه: ما براى آن دسته از دوستانى که تمایل به واریز و برداشت این مبلغ را ندارند, امکان آن را فراهم نمودیم تا خودمان به نیابت از آنها مبلغ مزبور را به حساب شرکت جدیدشان واریز نموده و مجدد برداشت نماییمִ هزینه این سرویس ۰۰۰۰۰ یورو مى باشد که به هزینه هاى خدمات ما اضافه مى گردد.
۶ـ شما باید گواهى عدم سوء پیشینه و گواهى سلامت خویش را از مراجع رسمى تهیه, ترجمه بزبان انگلیسى و به تائید وکیل بومى برسانید.
٧ـ ما پکیج درخواست اقامت شما را از مراجع دولتى تهیه نموده و برایتان ارسال مى نماییم تا شما آن را بهمراه سایر مدارک که در ایران تهیه نموده اید (بند ۶) به سفارت یکى از این کشورها برده و درخواست را به ثبت برسانید.
٨ـ سفارت مدارک دریافتى را به مراکز دولتى درکشورمزبورارسال نموده تا کنترل و تایید نهایى انجام پذیرفته و کلیه مدارک شما مهر دولتى دریافت نمایند.
٩ـ پس از تایید مدارک توسط مراجع دولتى و با پیگیرى وکلاى ما, تاییدیه درخواست اقامت شما به سفارت اعلام و دستور صدور ویزاى اقامت شما صادر مى گردد. مدت زمان لازم: براى انجام کلیه امور فوق و پروسه دولتى به ۹۰ روز نیاز مى باشد.

 

برای اخذ ویزای شینگن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کانال تلگرام

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!