اقامت مالتا


ویزای کاری

مجوز استخدام (که قبلا به عنوان اجازه کار شناخته می شد) توسط شرکت آموزش و اشتغال (ETC) صادر می شود.اتباع غیر اتحادیه اروپا در صورتی که مایل به کار در مالتا هستند ملزم به دریافت یک مجوز اشتغال به کار هستند. مجوز باید توسط کارفرما و نه کارجو درخواست شود. این به این معنی که به منظور دریافت مجوز، شما باید در حال حاضر یک کارفرما داشته باشید که می خواهد شما را استخدام کند. یعنی کارفرما باید اثبات کند که هیچ کاندیدایی از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس و نه یک مالتی قادر به پر کردن جای خالی نیست.

ویزای تحصیلی

ویزای دانشجویی برای تمام دانش آموزان که برای تحصیل و یا بازدید به مالت سفر می کنند مورد نیاز است.

اتباع غیر اتحادیه اروپا بدون در نظر گرفتن طول زمان اقامت در مالت نیاز به درخواست ویزا دارند. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا باید برای ویزای شینگن اقدام کنند. این ویزا به آنها آزادی بیشتری در سفر به کشورهای عضو می دهد.

ویزای سرمایه گذاری

مالت به تازگی یک برنامه سرمایه گذاری راه اندازی کرده است که به موجب آن یک فرد معتبر می تواند برای به دست آوردن تابعیت مالتی مقداری پول در دولت سرمایه گذاری کند.

مالت به دنبال جذب افراد معتبری است که تاثیر خوبی بر دولت خواهند داشت. برنامه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران حقیقی نیاز به اهدای ۶۵۰٫۰۰۰ € به دولت خواهد داشت، که در اقتصاد و رفاه اجتماعی جامعه سرمایه گذاری خواهد شد. همچنین فرد سرمایه گذار باید در اموال غیر منقول نیز سرمایه گذاری کند، که در صورت خرید، ملک باید حداقل به ارزش ۳۵۰٫۰۰۰ € باشد و در مورد اجاره ، باید حداقل ۱۶٫۰۰۰ € در سال باشد . چنین اموال غیر منقول باید برای یک دوره حداقل ۵ ساله حفظ شوند و اجاره داده نشوند.

از طریق برنامه سرمایه گذاری، فرد ملزم به سرمایه گذاری در سهام مورد تایید، اوراق قرضه، حواله های دولتی و یا وسایل با هدف خاص از حداقل مقدار ۱۵۰٫۰۰۰ € است، که سرمایه گذاری باید برای یک دوره ۵ ساله حفظ شود. بنابراین سرمایه گذاری کلی که فرد در این برنامه نیاز دارد ۱٫۱۵ میلیون خواهد بود.

علاوه بر این، متقاضی ملزم است که مدرکی برای اثبات اقامت در مالت حداقل دوازده ماه قبل از تبدیل شدن به یک شهروند را ارائه کند. در صورتی که فرد بخواهد برای همسر و یا فرزندان زیر ۱۸ سال خود اقدام کند، به ازای هر نفر باید ۲۵٫۰۰۰ € باید بپردازد. همچنین برای پدر و مادر وابسته با سن ۵۵ سال و بیشتر و هر فرزند بین سنین ۱۸ تا ۲۵ سال ۵۰٫۰۰۰ € به ازای هر نفر باید بپردازد.

 

کانال تلگرام

 

 

 

اقامت دائم مالتا اقامت کشور مالت اقامت مالتا اقامت مالتا با ۱۵۰۰۰ دلار تور مالتا دوره زبان در مالتا راهنمای مهاجرت و اقامت مالتا زندگی در مالتا – مهاجرت به مالتا سفارت مالتا در تهران گروه مشاوره مهاجرت اقامت ایمیک لغو شدن برنامه اقامت دائم مالتا مالتا کجاست مراحل لازم جهت اقدام برای مهاجرت به مالتا مهاجرت به مالت – تحصیل مهاجرت اقامت مهاجرت به مالتا مهاجرت و اقامت مالتا هزینه تحصیل در مالتا  هزینه زندگی در مالتا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *