ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز


ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز

اینکه بتوانید ویزای شینگن را دریافت کنید لازم است تا از شرایط آن با خبر باشید. برای مثال ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز آن را باید بشناسید. مدارکی که برای ویزای شینگن آماده خواهید کرد به همراه مصاحبه ای که در سفارت خواهید داشت نقش مهمی در تایید شما دارد.

در این مقاله سعی کرده ایم که به شما در شناساندن بهتر این مسیر کمک کنیم. همچنین به بررسی راه هایی خواهیم پرداخت که کمک خواهد کرد تا راحت تر این ویزا را بدست آورید.
ویزای شینگن

برای مشاهده ویزای شینگن بیشتر و کارت اقامت های اخذ شده به صفحه نمونه کارها مراجعه نمایید.

انواع مدارک ویزای شینگن

مدارکی که برای ویزای شینگن لازم است به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول این مدارک مدارکی هستند که برای بررسی شرایط مالی شما هستند از جمله ی این مدارک عبارتند از اطلاعاتی در خصوص حساب های بانکی شما، املاک شما و اطلاعاتی از این دست که نشان دهنده ی وضعیت مالی شما می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای شینگن مقاله ی ( انواع ویزای شینگن ) را مطالعه کنید.

دسته ی دوم از مدارکی که شما باید ارائه دهید شامل فرم های شما می شود. این فرم ها که توسط سفارت به شما داده می شوند اطلاعاتی مانند مشخصات شما و اطلاعاتی در خصوص سفر شما از قبیل مدت زمان سفر و اطلاعاتی در خصوص نوع سفر شما می باشد.

ویزای شینگنشرایط و مدارک مورد نیاز( اصل و کپی ) جهت اخذ ویزای شینگن  :

  • اصلگذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار و کپی از آن
  • ۲ قطعه عکس ۶ در ۴، رنگی ، تمام رخ با زمینه روشن
  • اصل و کپی شناسنامه از کل صفحات آن
  • روزنامه رسمی (در صورت وجود)آخرین تغییرات شرکت که از تاریخ صدور آن بیش از سه سال نگذشته باشد .
  • پرینت گردش شش ماهه آخر حساب بانکی و پرینت موجودی که توسط بانک مهر وامضا شده باشد .
  • اصل اسناد ملکی ، اساسنامه شرکت یا پروانه کسب به همراه آخرین مفاصا حساب دارایی ( در صورت وجود )به همراه کپی .
  • کارت بازرگانی معتبر ، همراه با آخرین مفاصا حساب دارایی (در صورت وجود ) به همراه کپی  .
  • لیست پرداخت حق بیمه مربوط به شش ماه گذشته و یا کارت پرسنلی وزارتخانه و یا سازمان وابسته به ارگان دولتی .
  • برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی ، اصل کارت بین المللی دانشجویی یا عضویت هیئت علمی به همراه کپی .
  • برای شاغلین ،  گواهی اشتغال به کار خطاب به سفارت شامل سمت  ، تاریخ استخدام ، میزان درآمد، زمینه فعالیت شرکت.
  • پاسپورت قدیمی (در صورت وجود ) .
  • چک رمزدار یا ضمانت نامه بانکی به مبلغ……. میلیون ریال به ازای هر فرد در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت بازگشت قرار داده می شود.

ویزای شینگنمقاله ای اختصاصی در این زمینه :

مدارک مورد نیاز ویزای شینگن

مدارک مالی لازم برای ویزای شینگن

یکی از عالی ترین عامل های موفقیت شما در گرفتن ویزا این است که حساب بانکی شما نشان دهنده ی تمکن مالی شما برای این سفر می باشد. توجه داشته باشید که حساب بانکی شما در ماه های گذشته باید گردش مالی خوبی داشته باشد.

این به این معناست که باید پول خوبی در حساب خود داشته باشید تا بتوانید احتمال گرفتن ویزای خود را بالا ببرید. برای این کار لازم است تا حداقل 60 میلیون تومان در خساب خود داشته باشید. و توجه کنید که پس از ارائه درخواست تا زمانی که موافقت انجام نشده نباید این پول را از حسابتان خارج کنید.

جعل اطلاعات بانکی می تواند تا مدت ها شما را در لیست سیاه اروپا قرار دهد.

مدارک کاری برای ویزای شینگن

شغل شما می تواند تاثیر مهمی در این رابطه داشته باشد. قانون خاصی برای این کار وجود ندارد اما می تواند در اثبات اینکه شما از شرایط مالی خوبی برخوردار هستید تاثیرگذار باشد.

مدارک شغلی می توانند شامل پروانه ی کسب ، شماره ی ثبت شرکت و یا حتی ارائه مدارک بیمه ای شما باشد. در هر صورت این مدارک ثابت خواهند کرد که شما از نظر مالی مشکلی برای سفر نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که این مدراک باید ترجمه شده باشد و تایید آن توسط مراجع قضایی نیز امری مهم می باشد. در هر صورت ارائه مدارک معتبر می تواند بسیار مهم باشد.

مدارک ملکی لازم برای ویزای شینگن

شانس ویزا شدن شما را می تواند ارائه مدارک ملکی افزایش دهد. این مدارک می تواند تمامی املاکی را شامل شود که به نام شما می باشد. به نوعی مدارک ملکی تضمین کننده ی شرایط مناسب مالی شما می باشد.

این مدارک می توانند شامل خانه ، مغازه و تمامی املاکی که حتی مبایعه نامه داشته باشند.  تمامی این مدارک باید تایید شده باشند و کد رهگیری داشته باشند.

ویزای شینگن تضمینی

در خصوص ویزای شینگن تضمینی نظرات متفاتی وجود دارد. انواع مختلف ویزای تضمینی شینگن باعث شده تا سوالات  بسیاری در این زمینه مطرح شود. 

به طور کلی میشود آن را در 4 دسته قرار داد. دسته ی اول مربوط به کسانی است که برای سفر به کشوری خاص باید یکبار در اروپا مسیر هوایی خود را تغییر دهند. برای این منظور باید یکبار در یکی از کشور های اروپایی فرود بیایند.

دسته ی دوم امکان چند باره این کار را دارند. یعنی می توانند چند بار در فرودگاه های اروپایی برای تغییر مسیر فرود بیایند. در مورد این دو دسته باید بدانید که امکان خارج شدن از فرودگاه را ندارید.

دسته ی سوم می توانند برای مدت کوتاهی در آن کشور بمانند. این ویزا مناسب برای کسانی است که فاصله ی زمانی بین پرواز هایشان زیاد است.

دسته ی چهارم نیز این امکان را می دهد که در مدتی محدود در اروپا بتوانید بمانید که بیشتر برای کسانی که سفر دریایی می روند مناسب است.

همچنین بخوانید :

ویزای شینگن دانشجویی چیست ؟

ویزای شینگنرد شدن درخواست ویزای شینگن

دلایل بسیاری وجود دارند که می توانند باعث شوند تا درخواست شما برای ویزای شینگن رد شود. برای این منظور لازم است تا با مشاوران حرفه ای در این زمینه مشورت داشته باشید. 

بهتر است قبل از هر اقدامی برای ویزای شینگن بدانید که چه عواملی تاثیرگذار هستند. برای این موضوع می توانید مقاله ی  دلایل رد شدن ویزای شینگن  را در سایت رسمی موسسه ی حقوقی کیمیا سپنتا مطالعه کنید.

اعتراض به ریجکت ویزای شینگن

پس از ریجکت ویزای شینگن اگر اعتراضی نداشته باشید به این معناست که تمامی شرایط را قبول کرده اید. پس از اینکه ویزای شما به هر دلیلی رد شد لازم است تا با یک مشاور خوب تماس بگیرید تا شرایط شما را بررسی کند.

پس از پیدا کردن دلایل می توانید خودتان یا یک وکیل مهاجرت برای رد شدن ویزا اعتراض کنید. می توانید مشکلات خود را اصلاح کرده و درصد قبولی ویزای خود را بالا ببرید.

برای اینکه بتوانید در اعتراض خود به رد شدن ویزای شینگن موفق باشید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کانال تلگرام

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *