تور اسلوونی | لوبلیانا ۵ روز


 

گروه مهاجرتی ویزا ای ام (visaem) با همکاری آژانس مسافرتی و گردشگری آگرین گشت اقدام به برگزاری تور ۵ روزه با شرایط ویژه و بازدید از کشور زیبای اسلوونی کرده است. با تور اسلوونی به کشوری با جاذبه های شگفت انگیز خواهید رفت و مکان های دیدنی بسیاری را مشاهده می کنید. اسلوونی کشوری هم مرز با اتریش، مجارستان، ایتالیا و کرواسی است که از فرهنگ غنی و اقتصادی پیشرفته برخوردار می باشد. پایتخت اسلوونی شهر لیوبلیانا، با حدود ۲۷۰ هزار نفر جمعیت بزرگ‌ترین شهر این کشور است که در تور ۵ روزه در شهر لیوبلیانا اقامت خواهید داشت. 

 

خدمات ارائه شده در تور اسلوونی

با رزرو تور اسلوونی، خدماتی نظیر، رزرو هتل ۴ستاره همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری، دریافت ویزای شینگن تضمینی با دعوتنامه گارانتی لتر، لیدر فارسی زبان، و … ارائه خواهد شد. نوع خدمات بر قیمت تور اسلوونی، تأثیر خواهد داشت که در هنگام رزرو تور، بر اساس بودجه ای که دارید این خدمات را می توانید کم و یا زیاد نمایید. همچنین این تور یک فرصت ویژه برای متقاضیان دریافت ویزای کانادا نیز می باشد و شما می توانید پس از ورود به کشور اسلوونی جهت انگشت نگاری برای اخذ ویزای کانادا اقدام نمایید.

 

فصل بهار و تابستان

بهترین زمان برای رزرو تور اسلوونی

 

 در شهرهای مختلف اسلوونی جاذبه های فرهنگی، گردشگری و تاریخی بسیاری وجود دارد و دارای سواحل زیبایی است که فیروزه ای رنگ هستند و اطراف این کشور را فرا گرفته اند. در هر فصل از این کشور، جاذبه هایی برای دیدن وجود خواهد داشت که بهترین زمان برای رزرو تور اسلوونی و یا تور اروپا برای سفر به اسلوونی را برایتان مشخص خواهند کرد. اگر به باران علاقه ندارید و این موضوع گشت و گذار را برای شما مشکل می کند، فصل زمستان را برای تور اسلوونی انتخاب نکنید. فصل بهار و تابستان، زمان مناسبی برای سفر با تور اسلوونی هستند.

 

اطلاعات پرواز به اسلوونی

فاصله پایتخت اسلوونی از تهران ۳۲۸۸ کیلومتر است که سبب می شود پرواز شما حدودا ۴:۴۲ دقیقه طول بکشد. شرایط آب و هوایی و نوع پرواز بر مدت زمان پرواز اثر دارند و ممکن است بیشتر از این مقدار طول بکشد. با رزرو تور اسلوونی، نوع ایرلاین پروازی و فرودگاه مشخص خواهد شد.

 

 

 

[irp posts=”5963″ name=”راهنمای سفر به اسلوونی”]

 

برخی از جاذبه های گردشگری در اسلوونی

 

دریاچه بلد | Lake Bled

یکی از زیباترین و معروف ترین جاذبه های گردشگرید در اسلوونی دریاچه بلد است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب میکند. کلیسایی در وسط آن چشم نوازی می کند. دریاچه بلد در چهار فصل زیبایی هایش غیر قابل وصف است.

غار زیر زمینی Postojna

بازدید از غار زیرزمینی Postojna در سفر به شهر اسلوونی را هرگز فراموش نکنید. این غار بسیار زیبا و منحصر به فرد است و در آن می توانید از استالاکتیت ها و استالاگمیت های که این غار را زیبا کرده اند نیز دیدن کنید. برای بازدید از این غار می توانید از مسیر قلعه پردجاما بروید که هم بازیدی از قلعه داشته باشید هم از این غار.

 

قلعه بلد | Bled Castle

قلعه بلد از قلعه های قرون وسطایی است که در وسط دریاچه بلد واقع شده. بر طبق منابع کتبی، این قدیمی ترین قلعه اسلوونیایی است و در حال حاضر یکی از زیباترین جاذبه های توریستی ترین در اسلوونی است و تاریخ ساخت آن به قرن شانزدهم باز می گردد.

 

لیوبلیانا شهری پر از جاذبه در اسلوونی

در پایتخت اسلوونی یعنی لیوبلیانا، جاذبه های بسیاری وجود دارد که در عین کوچک بودن نسبت به دیگر پایتخت های اروپایی جذابیت فوق العاده ای دارد. بزرگ ترین جاذبه Tromostovje است که معروف به پل سه گانه می باشد. نمای آن به صورتی است که سه پل روی رودخانه قرار گرفته اند و امکان تماشای قلعه و میدان قرون وسطی ای را در شهر قدیمی خواهید داشت. جاذبه های این شهر ارزش بازدید در تور اسلوونی را دارد. این شهر موزه های معماری و هنرهای زیبایی به نمایش گذاشته است که جذاب هستند. باغ وحش و تئاتر ملی اسلوونی در این شهر قرار گرفته اند.

 

 

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص تور اسلوونی و ویزای شینگن با ما تماس بگیرید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *