راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای شینگن


 

اگر شما هم فکرتان مشغول ایده‌ی بازدید از ناحیه‌ی شینگن بوده‌ است و به دنبال راحت ترین کشور برای گرفتن ویزای شینگن هستید بدانید تنها نیستید. 

با فرض این‌که با کشورهای عضو ویزای شینگن ، انواع ویزای شینگن ، شرایط اخذ ویزای شینگن ، و مدارک لازم برای ویزای شینگن آشنا هستید، بخش تامل‌برانگیزی که برای‌تان باقی می‌ماند می‌تواند سوال کلافه کننده یا سرگشتگی از آمار ضریب یا نرخ صدور ویزای شینگن ( شنگن) باشد. احتمالا، ذهن تان مشغول این ایده بوده‌ است که کجا تقاضا بدهید و پیام رد یا عدم پذیرش دریافت نکنید! 

در این مطلب به صورت واضح و آشکار برای‌ شما فهرستی از راحت ترین کشورهای عضو پیمان شینگن را می‌آوریم که نرخ‌ یا ضریب صدور ویزا در آن ها از سایر کشورهای عضو این پیمان بالاتر است. این آمارها به شما کمک میکنند بر افق دید خود بیفزائید و هنگامی که آماده‌ی درخواست دادن شدید، تصمیمات هوشمندانه‌تری اتخاذ کنید!

ابتدا با کشور پیشرو و برتر در این زمینه، صرفا برای روشن‌تر شدن بحث، آشنا خواهید شد و سپس به ترتیب به طور جداگانه ۱۰ کشور برتر ناحیه‌ی شینگن که بیشترین ویزای شینگن را در  ۲۰۱۴ ، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ صادر کرده‌اند را معرفی خواهیم کرد. با ویزا ای ام همراه باشید.

 

 

لتونی با ۹۹.۳% نرخ ویزای شینگن صادره در صدر قرار دارد- که به تعبیری دیگر یعنی نرخ عدم پذیرش توسط سفارت لتونی از بین تمام تقاضانامه‌های دریافتی یا به عبارتی فرم های درخواست ویزای شینگن تنها ۰.۷% است. تا الان باید برای درخواست دادن متقاعد شده باشید!

درست بعد از لتونی، ایسلند و لیتوانی با نرخ صدور ویزای یکسان-۹۹.۱% – قرار می گیرند.

بعد از این دو کشور، استونی با نرخ ۹۹%، فنلاند با نرخ ۹۹٪،  اسلواکی با نرخ ۹۸.۴%، لهستان ۹۸.۳%، یونان با ۹۸% و لوگزامبورگ با ۹۷.۹% قرار دارند.

نهایتا، در آخرین جایگاه اما نه به عنوان بدترین، و با فاصله ای بسیار کم، جمهوری چک با تنها ۲.۲% نرخ عدم پذیرش جا خوش کرده است. اصلا بد نیست. چون به این معنی است که شما برای دریافت نوع مورد نظرِ ویزای شینگن شانس ۹۷.۸ درصدی ( ۹۷.۸٪) دارید.

در ادامه فهرست ۱۰تا از آسان ترین کشور ها برای گرفتن ویزای شینگن بر اساس درصد صدور وبزا به ازای درخواست های ارائه شده آمده است:

۱.لتونی
۲.ایسلند
۳.لیتوانی
۴.استونی
۵.فنلاند
۶.اسلواکی
۷. لهستان
۸.یونان
۹.لوکزامبورگ
۱۰.جمهوری چک

 

همچنین می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون مهاجرت، ویزا و اقامت در کشورهای عضو شینگن با مشاوران ما بصورت آنلاین در تماس باشید.

 

کانال تلگرام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *