روش های اقامت در اروپا


موسسه حقوقی کیمیاسپنتا با داشتن سالها تجربه در زمینه اقامت اروپا و اخذ ویزای شینگن و بهره مندی از مشاورین و وکلای مجرب بین المللی متخصص در زمینه مشاوره و دریافت اقامت اروپا می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس حاصل نمائید.

روش های اقامت اروپا 

برای اقامت در اروپا راه های قانونی بسیاری وجود دارد که شما عزیزان می توانید یکی از این روش ها را انتخاب نمائید. در ادامه به توضیح این روش ها می پردازیم با visaem همراه باشید.

اقامت اروپا

  1. مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری
  2. مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت
  3. مهاجرت به اروپا از طریق تحصیل
  4. اقامت اروپا از طریق تمکن مالی 
  5. اقامت اروپا از طریق ازدواج
  6. اقامت اروپا با خرید ملک
  7. اقامت اروپا از طریق کار

در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با روش های اقامت در اروپا به توضیح هر یک این روش ها می پردازیم.

ضمنا توجه فرمائید بعضی از روش های فوق جزو خدمات موسسه کیمیاسپنتا بوده،  این موسسه مجری تمام روش های بالا نیست و همچنین روش های اخذ اقامت اروپا در هر کشور متفاوت است که می توانید برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی موسسه تماس بگیرید.

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

با ثبت شرکت در اروپا، متقاضی می تواند برای خود و خانواده اش درخواست اقامت اروپا را نماید و از مزایای اقامت اروپا بهره مند شود. برای ثبت شرکت در بعضی کشور های اروپایی باید بیزینس پلن (Business Plan) قوی ارائه شود، در صورتی که این بیزینس پلن (طرح اولیه و توضیح چگونگی کسب و کار) مورد تایید کشور مورد نظر واقع شود اقامت موقت برای شما صادر می شود. ما در برخی کشورها مراحل ثبت شرکت آسان تر بوده و نیازی به بیزینس پلن ندارند. اخذ اقامت اروپا از این روش حتی برای چند خانواده به عنوان سهامدار این شرکت امکان پذیر است. در روش اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، متقاضی می تواند برای مدیرعامل و حداکثر سه عضو هیات مدیره و خانوادشان ( مجموعا ۴ نفر ) درخواست اقامت اروپا کند. اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرتی در میان متقاضیان اقامت اروپا می باشد. در این روش پس از بررسی و زیرنظر گرفتن میزان سود دهی شرکت شما و پرداخت به موقع مالیات شرکت در صورت تایید و رضایت دولت از شرکت شما اقامت شما پس از ۵ سال از اقامت موقت به اقامت دائم اروپا تبدیل می شود.

مزایای اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت 

  1. مالکیت ۱۰۰ درصد و سهامداری شرکت برای متقاضیان اقامت اروپا
  2. دریافت اقامت اروپا همزمان برای چند خانواده با ثبت یک شرکت
  3. امکان خرید ملک، اقامت و تردد آزادانه در تمام ۲۶ کشور عضو اتحادیه شینگن
  4. عدم نیاز به مدرک زبان برای دریافت اقامت اروپا در بسیاری از کشورها
  5. افتتاح حساب بانکی در بانک های بین المللی و معتبر اروپایی
  6. عدم محدودیت سنی برای متقاضیان اقامت اروپا 
  7. برخورداری از امکانات رفاهی مانند: بیمه، وام بانکی و…

[irp posts=”5759″ name=”آسان ترین کشورها برای مهاجرت”]

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی 

این نوع از مجوز اقامت اروپا به اشخاصی تعلق می گیرد که از تمکن مالی بالایی در کشور خود برخوردار باشند. اشخاصی که بتوانند ثابت کنند که برای خود و خانواده (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال) ماهیانه حدود ۳ الی ۴ هزار یورو درآمد ثابت دارند واجد شرایط دریافت اقامت اروپا از طریق تمکن مالی خواهند بود. این مبلغ درآمد ماهیانه می تواند از چهار محل اثبات شود:

  • از محل  سود سپرده بانکی 
  • اجاره املاک 
  • حقوق بازنشستگی
  • سود سهام 

مزایای اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

  1. ساده ترین روش اخذ اقامت اروپا 
  2. عدم نیاز به مدرک زبان در بسیاری از کشورها
  3. معاف از پرداخت مالیات سالانه با داشتن این نوع اقامت اروپا
  4. عدم نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری یا ثبت شرکت در اروپا 
  5. امکان خرید ملک، اقامت و تردد آزادانه در تمام ۲۶ کشور عضو اتحادیه شینگن
  6. برخورداری از امکانات رفاهی مانند: بیمه، وام بانکی و…
  7. سهولت در تمدید مجوز اقامت اروپا 

توجه فرمائید که برخی از کشورها ارائه دهنده این نوع اقامت در اروپا هستند و برخی دیگر این نوع را جزو قوانین مهاجرتی نمی دانند.

برای اطلاع دقیق و مشاوره در خصوص اقامت اروپا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. 

تلفن های دفتر تهران: ۲۲۱۸۰۵۵۱-۰۲۱ | ۲۲۱۸۰۵۵۹-۰۲۱  و  ۲۲۱۸۰۳۶۵-۰۲۱ | ۲۲۱۸۰۳۶۳-۰۲۱

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری 

در این روش متقاضی مهاجرت به اروپا، با خرید ملک یا سرمایه گذاری در موارد تعیین شده مانند اوراق قرضه دولتی در کشور مورد نظر به ارزش تعیین شده در قانون مهاجرتی آن کشور، می تواند برای خود، خانواده، فرزندان و پدر و مادر اقامت دائم اروپا را اخذ نماید.

مزایای اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری 

  1. سریعترین روش اخذ اقامت اروپا
  2. عدم نیاز به مدرک زبان در بسیاری از کشورها
  3. عدم نیاز به ثبت شرکت و راه اندازی تجارت در اروپا 
  4. معاف از پرداخت مالیات سالانه با داشتن این نوع اقامت اروپا
  5. عدم محدودیت سنی برای متقاضیان اقامت اروپا 
  6. امکان خرید ملک، اقامت و تردد آزادانه در تمام ۲۶ کشور عضو اتحادیه شینگن
  7. برخورداری از امکانات رفاهی مانند: بیمه، وام بانکی و…

اقامت اروپا از طریق ازدواج

براساس قوانین ثبت شده بین المللی در اکثر کشور های جهان اخذ اقامت در صورت ازدواج پذیرفته شده است. در این روش در صورت ازدواج فی ما بین زوجین شخص می تواند جهت اقامت اروپا و اخذ تابعیت اروپا اقدام نماید. در اروپا تفاوتی بین جنسیت طرف اروپایی که برای ازدواج مورد نظر است ندارد ولی مثلا در قانون مدنی ایران آمده است که هر زمان تبعه خارجی با شوهر ایرانی ازدواج کند تابعیت ایرانی را دریافت می کند اما در مورد اکثر کشورهای اروپایی ازدواج با مرد یا زن آن قطعا به اخذ اقامت اروپا منتهی خواهد شد.

( این روش جزو خدمات موسسه کیمیاسپنتا نمی باشد.)

اقامت اروپا از طریق کار

پس از مواجهه قاره اروپا با کمبود نیروی کار در سال ۲۰۰۷ طرحی با الهام از طرح گرین کارت آمریکا و با استفاده از پرچم اتحادیه اروپا که آبی رنگ است تحت نام بلوکارت (Bluecard) یا کارت آبی ارائه شد که طی آن نیروهای کاری و متخصص غیر اروپایی می تواندد جهت کار در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا به جزء انگلستان ۰ ایرلند و دانمارک مهاجرت نمایند.

با استفاده از کارت آبی راه ورود به اتحادیه اروپا برای شهروندان غیر اروپایی که شرایط مهاجرت به اروپا برای کار را دارند باز می شود.  نخستین کشوری که تاکنون از این طرح استقبال بیشتری کرده بزرگترین قدرت اقتصادی و غول صنعتی اروپا یعنی کشور آلمان می باشد. به همین دلیل است که کارت آبی در عموم مردم به کارت آبی آلمان یا بلوکارت آلمان معروف شده است.  ( این روش جزو خدمات موسسه کیمیاسپنتا نمی باشد.)  

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بلوکارت مطلب زیر را مطالعه نمایید.

[irp posts=”5916″ name=”بلوکارت-Blue card چیست ؟”]

اقامت اروپا از طریق تحصیل

کشور های اروپایی برترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده اند و علاوه بر کیفیت بالای دانشگاه و سیستم تحصیلی، رایگان بودن تحصیل در اکثر این دانشگاه ها هر فردی را مجذوب ادامه تحصیل در این دانشگاه ها می کند. در بیشتر دانشگاه های اروپا هزینه تحصیل تقریبا رایگان می باشد و همچنین دانشجویان می توانند ۲۰ ساعت در هفته به کار پاره وقت مشغول باشند. دانشجویان غیر اروپایی پس از فارغ التحصیلی در صورتی که در یک شغل پذیرفته بشوند و مشغول بکار باشند می توانند اقامت اروپا را دریافت نمایند.

( این روش جزو خدمات موسسه کیمیاسپنتا نمی باشد.)  

کانال تلگرام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *