گران ترین کشور های اروپا برای زندگی


اروپا قاره ای با تنوع آب و هوایی بسیار است که کشور های زیبایی با مناظر طبیعی و دیدنی های مختلفی در آن وجود دارد همچنین شرایط زندگی و کاری خوب و سطح بالای زندگی در اکثر کشورهای اروپایی باعث شده است تا افراد زیادی برای اقامت اروپا و یا به فکر مهاجرت به اروپا باشند از این رو سوالی که بسیار پرسیده می شود این است که کشور های گران اروپا کدام ها هستند. امروز در این مقاله قصد داریم تا گران ترین کشور های اروپا برای زندگی را معرفی کنیم. اگر شما هم قصد دارید برای اقامت اروپا اقدام نمائید و یا علاقه دارید که کشور های گران اروپا را بشناسید با visaem  همراه باشید.

 

اخیرا اداره ی آمار اتحادیه اروپا آماری از کشور های عضور اتحادیه اروپا را منتشر کرده است که گران ترین کشور های قاره ی سبز را معرفی کرده است و با یکدیگر مقایسه کرده است. اداره آمار اروپا (Eurostat) وظیفه ی بررسی و آنالیز میزان رشد جمعیت و کیفیت زندگی در کشور های عضو اتحادیه اروپا را دارد. بر اساس گزارش های اداره آمار هزینه زندگی در دانمارک بسیار بالاتر از دیگر کشور های اروپایی می باشد. در واقع گران ترین کشور عضور اتحادیه اروپا کشور دانمارک است. این کشور با وجود زیرساخت های مناسب شهری، سطح درآمد بالا و زندگی مناسب و همچنین رضایت مردم از زندگی و کشور خود اما دارای هزینه های زندگی بسیار بالایی است که ممکن است برای هموطنان عزیزمان زیاد مناسب نباشد. هزینه زندگی و امرار معاش در کشور دانمارک حدودا ۴۱٫۵ درصد بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا است.

پس از دانمارک گران ترین کشور های اتحادیه اروپا به ترتیب کشور های لوکزامبورگ با ۹٫۲۶ درصد بیشتر از میانگین، کشور سوئد ۵٫۲۵ درصد بیشتر، کشور آلمان با ۵ درصد بیشتر از میانگین کل هزینه ها، کشور ایرلند با ۴٫۲۵ درصد بیشتر و کشور فنلاند نیز با ۲٫۲۲ درصد بیشتر در رده های دوم تا ششم این لیست قرار گرفته اند.

در قعر این لیست کشور بلغارستان قرار گرفته است. هزینه‌ی مخارج روزانه و اجاره در این کشور ۵۰ درصد کمتر از میانگین اتحادیه اروپا است. 

بر اساس گزارشات اداره  آمار اروپا، تفاوت سطح هزینه های زندگی و امرارمعاش در کشور های عضو اتحادیه اروپا چشمگیر است و تفاوت های زیادی بین کشور های مختلف وجود دارد. همچنین قیمت هتل ها در دانمارک و سوئد به مراتب بالاتر از دیگر کشور ها است. از لحاظ هزینه های پایین و ارزان بودن هزینه های  زندگی دو کشور رومانی و بلغارستان جزو ارزان ترین کشور های اروپا محسوب می شوند.

موسسه حقوقی کیمیا سپنتا با همکاری کارشناسان خبره و وکلای معتبر با داشتن بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت اروپا آماده انجام کلیه امور مهاجرتی و ثبت شرکت در اروپا برای شما عزیزان می باشد.

 

کانال تلگرام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *