پردرآمدترین کارها در خارج از کشور


در انتخاب شغل همیشه ساده بودن و پردرآمد بودن حرف اول را می زند. هر فردی در هنگام انتخاب شغل خود قطعا به درآمد و راحت بودن آن فکر می کند. راحت طلبی خصیصه ای است که در اغلب انسان ها دیده می شود و تمایل افراد برای بدست آوردن چیزها بدون تلاش و ابتکار عمل روز به روز بیشتر می شود. اغلب ما انسان ها ترجیح می دهیم همه چیز را ساده کنیم به علاوه انتظار داریم حتی اگر سخت کار نمی کنیم اما درآمد بالایی داشته باشیم. در خارج از کشور مشاغلی وجود دارند که درآمد نسبتا بالایی نسبت به کاری که انجام می شود دارند. در این لیستی که در ادامه توضیح می دهیم برخی از کارهای معرفی شده آسان هستند ولی درآمد خوبی دارند. اگر قصد مهاجرت دارید، و به فکر انتخاب حرفه خود هستید، نگاهی به این لیست بیندازید. با visaem همراه باشید.

بینایی‌سنجی: ۸۰ هزار پوند

کار این متخصصان بررسی بیمار برای تشخیص مشکلات بینایی و با استفاده از دستگاه‌های خاص این کار است. یک متخصص بینایی‌سنجی کاری نسبتا آسان دارد. بینایی‌سنج در محیط کاری تمیز و با فشار کاری کم کار می‌کند. این متخصصان همچنین اغلب دستورالعمل‌هایی برای بهبود بینائی و مراقبت از چشم ارائه می‌دهند و عینک و لنز تجویز می‌کنند. در مطب خصوصی، این افراد بین ۵۰ هزار پوند تا ۸۰ هزار پوند در سال درآمد دارند.

 

عکاس: ۵۰ هزار پوند

عکاسی یکی از سرگرم کننده‌ترین و ساده‌ترین شغل‌ها در جهان است. اگر فردی هستید که عشق عکاسی است، این کار برای شما است. 

در حالیکه در گذشته یک عکاس درگیر چاپ عکس‌ها می‌شد، امروز به دلیل استفاده از دوربین‌های دیجیتال نیازی به این کار نیست و عکاسی را از گدشته هم ساده‌تر ساخته است.

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که دوربین مناسب را انتخاب کنید و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید و البته کمی هم استعداد داشته باشید. در حال حاضر، کارگاه‌ها و آموزش‌گاه‌های زیادی برای توسعه مهارت‌های عکاسی وجود دارد، و این محیط‌ها جایی عالی برای شروع کار هستند. به‌عنوان یک عکاس تمام وقت، می‌توانید تا ۵۰ هزار پوند در سال درآمد کسب کنید.

 

برنامه نویسان یا توسعه دهنده نرم افزار: ۵۰ هزار پوند

میانگین حقوق از ۴۰ هزار پوند تا ۵۰ هزار پوند در سال متغیر است و با تجربه مدیریتی در این شغل می‌توانید تا ۵۰ هزار پوند درآمد داشته باشید. توسعه‌دهنده نرم‌افزار بخشی از فرایند تولید نرم‌افزار را انجام می‌دهد و شغلی است که همیشه به دلیل سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی، نیاز به افرادی حرفه‌ای‌ برای کار آنلاین و تولید نتایج سریع‌تر و بهتر خواهد بود. شغل‌های زیرمجموعه توسعه‌دهنده نرم‌افزار آسان است، اگر ماهر باشید و بهترین بخش کار این است که شما درآمد بالایی خواهید داشت. یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار اغلب در دفتر کار می‌کند، اما در برخی از شرکت‌ها فرصت برای کار در خانه و در محیطی با استرس کمتر وجود دارد.

 

نویسنده دورکار: ۴۰ پوند

نویسندگان دورکار می‌توانند در تمام طول روز لباس خواب به تن و بدون اینکه لازم باشد از خانه بیرون بیایند، کار کنند. به این شکل کنترل بیشتری روی ساعات کار خود دارند. اگر فکر می‌کنید فردی خلاق هستید و از نوشتن لذت می‌برید، پس چرا نویسنده دورکار بودن را امتحان نمی‌کنید؟ آنچه این افراد انجام می‌دهند، شامل طیف وسیعی از پروژه‌های مختلف می‌شود که برای انجام آن‌ها مهلت مشخصی تعیین می‌شود و این افراد می‌توانند براساس شیوه زندگی خود کارها را بپذیرند. دستمزد نویسندگان دورکار، بسته به تعداد پروژه‌هایی که کار می‌کنند متفاوت است، هرچند شما می‌توانید انتظار داشته باشید تا سالانه به ۴۰,۰۰۰ پوند درآمد داشته باشید.

 

ماساژ درمانگر و ماساژورها: ۴۰ هزار پوند

یک ماساژدرمانگر یا همان ماساژور در یکی از بهترین و آرام‌ترین محیط‌ ها کار می کند. فقط به شرایط کار این افراد فکر کنید؛ موسیقی آرامش‌بخش در پس‌زمینه و عطر و بوی شیرین شمع معطر، فضای آرامی برای از بین بردن تمام تنش‌ها و اضطراب‌های فرد ایجاد می‌کند.

ماساژدرمانگران با اخذ مجوز کار خود را به شکل حرفه‌ای آغاز می‌کنند  و مسئول کمک به مشتریان برای استراحت و گرفتن آرامش هستند، کاری می‌کنند که فرد تمام نگرانی‌ها و دغدغه‌هایش را فراموش کنند. حقوق اولیه ممکن است کم باشد، اما هنگامی که خودتان را به‌عنوان یک حرفه‌ای نشان دهید و شبکه ارتباطات خود را ایجاد کنید، می‌توانید هر سال ۴۰ هزار پوند درآمد داشته باشید.

 

راهنمای تور: ۳۰ هزار پوند

برای انتخاب این شغل نیاز به شخصیتی دلپذیر و خوش‌رو دارید تا بتوانید موثرتر با افراد یا گروهی که راهنمای آن‌ها هستید، ارتباط داشته باشید. راهنمای تور بودن کار زیاد دشواری نیست راهنماهای تور باید بتوانند هیجان و انرژی به گردشگران و مسافران انتقال دهند و تاثیرگذار باشند. اگر راهنمای تور هستید، باید هنر خوب صحبت کردن را یاد بگیرید و اگر همین حالا هم این هنر را دارید، می‌توانید به‌عنوان یک راهنمای تور در کار خود موفق شوید و درآمد سالانه ۲۰ هزار  یا ۳۰ هزار پوند به‌ عنوان یک مدیر یک بخش داشته باشید. اگر به‌طور مستقل کار کنید، می‌توانید در یک نیم روز مبلغ ۱۴۰ پوند به ازای هر فرد درآمد کسب کنید.

 

تست کننده‌ بازی های کامپیوتری: ۳۰ هزار پوند

آیا می دانستید که افرادی هستند که تنها با بازی کردن بازی‌های ویدئویی به‌صورت کار تمام وقت درآمد خوبی کسب می‌کنند؟ اگر عاشق کامپیوتر و بازی‌های کامپیوتری هستید، اگر از بازی کردن سیر نمی‌شوید، این شغل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. به‌عنوان یک بازیکن بازی ویدیویی، می‌توانید در تمام طول روز مشغول بازی کردن باشید. اما در این کار هم همه چیز گل و بلبل نیست؛ اغلب اوقات لازم است طولانی مدت، گاهی تا ۱۶ ساعت در روز کار کنید. و در این مدت حتی به سختی می‌توانید با کسی صحبت کنید.

یکی از مزایای این شغل این است که می‌توانید بازی‌هایی را که هنوز منتشر نشده‌اند، امتحان کنید. علاوه بر این، پرداختی ۳۰ هزار پوند برای انجام این کار می تواند وسوسه‌کننده باشد.

 

مربی ورزش شخصی: ۲۰ هزار پوند

مربی شخصی بودن یکی از ساده‌ترین مشاغل در جهان است. در واقع، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به خواسته‌های مشتریان خود گوش کنید و برنامه‌ای را برای کمک به آن‌ها در دستیابی به اهداف خود فراهم کنید. آن‌ها ممکن است به فردی داشته باشند که نقش مربی انگیزشی را بازی کند، اما همیشه هم به این شکل نیست، هر مشتری نیازهای خاص خود را دارد. 

صرف نظر از این که مشتریان پیشرفتی داشته‌اند یا نه، مربیان شخصی در پایان هفته یا ماه پرداختی خود را دارند. به‌عنوان یک مربی تمام وقت، شما می‌توانید تقریبا ۲۵ هزار پوند درآمد داشته باشید و اگر مشتری‌های شما افراد خاصی هستند که انتظار کیفیت بالای همکاری دارند، می‌توانید تا ۱۰۰  پوند در ساعت دریافت کنید.

 

مهماندار هواپیما: ۲۵ هزار پوند

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که مهمانداران واقعا در تمام طول روز چه کاری انجام می‌دهند؟ آن‌ها نه تنها به‌صورت رایگان در سراسر جهان سفر می‌کنند و بیشتر طول روز را در هواپیماهای لوکس می‌گذرانند، بلکه به‌واسطه‌ی کارشان فرصت ملاقات با برخی از افراد بسیار معروف و سرشناس را پیدا می‌کنند. بهترین بخش این کار این است که تنها چیزی که باید انجام دهید، این است که غذا و نوشیدنی‌ و خدمات به مسافران هواپیما ارائه دهید. البته، احتمالا مجبور هستند با افراد بی‌ادب یا خواسته‌های وقیحانه نیز روبه‌رو شوند، که در سایر مشاغل نیز از این قبیل اتفاق‌ها زیاد میفتد. حقوق مهمانداران می‌تواند به ۲۵ هزار پوند برسد.

 

سگ واکر: ۴۰ پوند در ساعت

پیاده‌روی بردن سگ‌های بزرگ در خیابان‌های شهر خیلی آسان نیست. اما افراد سالمند، معلول، آن‌هایی که خارج از شهر زندگی می‌کنند یا فقط تنبل هستند، مایل‌اند پول خوبی به شخص دیگری بدهند تا حیوان خانگی مورد علاقه آن‌ها را برای گردش بیرون ببرد. اگر چه ممکن است این کار به نظر کار احمقانه‌ای بیاید، اما برای دانش‌آموزان نوجوان یا به‌عنوان یک کار تابستانی بسیار عالی است، یک سگ واکر می‌تواند تا ۴۰ پوند در هر ساعت درآمد داشته باشد. از آنجایی که اکثر شهرها دارنده سگ‌ها را موظف به تمیز کردن خرابی‌های آن‌‌ها می‌کند، احتمالا بدترین بخش این کار تمیز کردن خراب‌کاری‌های سگ‌ها است.

 

نگهبان خانه‌نشین: ۸۵ پوند در روز

این افراد زمانی که صاحب خانه از شهر دور است، در خانه می‌مانند و از آن مراقبت می‌کنند. کاری فوق‌العاده آسان که احتمالا هیچ چیز بدی و ناخوشایندی درباره آن وجود ندارد. اما باید به دقت مراقب اموال موجود در خانه باشید تا چیزی کم نشود. تا ۸۵ پوند در روز درآمد افرادی است که تنها مراقبت یک خانه هستند. 

 

کانال تلگرام

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *