بهترین کشور های اروپایی برای سرمایه گذاری ۲۰۱۹


بسیاری از کشورهای جهان، در تلاش هستند با صنایع جدید، استارتاپ‌ ها و کسب‌ و کارهای نوآورانه همگام شوند تا از قافله عقب نمانند. و عصر نوین و تکنولوژی پیشرفت و رتبه خود را در سطح جهانی حفظ کنند. بسیاری از کشورها درحال‌ حاضر برای پیشرفت سریعتر و رسیدن به اهدافشان در زمینه کسب‌و‌کار، به‌دنبال سرمایه‌گذار هستند و تسهیلات و مزایای خوبی برای این کار فراهم می‌کنند. پس اگر قصد مهاجرت و یا اخذ اقامت اروپا را دارید می توانید از طریق سرمایه گذاری در اروپا اقدام نمایید. با این وجود جست و جو و یافتن کشورهای مناسب برای سرمایه گذاری کار ساده ای نیست و چالش برانگیز است. ۵ کشوری که در این‌ مطلب معرفی شده‌اند، در فهرست بهترین کشورهای جهان برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۹ قرار دارند. در ادامه با visaem همراه باشید. 

 

 

لهستان

لهستان یکی از کشور های مطرح اروپایی در اقتصاد قوی و رو به رشد است. این کشور پردرآمد، ششمین اقتصاد قوی در بین کشورهای اتحادیه‌ی اروپا می باشد. 

بهترین و راحت ترین روش سرمایه‌گذاری در لهستان، از طریق صندوق سرمایه‌گذاری در بورس (ETF) است. این صندوق تا آگوست ۲۰۱۷، ۳۴۲ میلیون دلار سرمایه داشته است و سرمایه‌گذاران بین‌المللی بسیاری را به خود جلب کرده است. 

اگر تصمیم دارید در این کشور پررونق سرمایه‌گذاری کنید، فرصت‌های عالی در انتظارتان هستند. علاوه‌ بر سرمایه‌گذاری مستقیم در صندوق‌های بورس و اوراق بهادار، بخش‌های هوافضا، الکترونیک و خرده‌فروشی نیز برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب هستند. 

 

اسلوونی 

کشور اسلوونی اقتصادی توسعه یافته دارد و از نظر درآمد سرانه در بین کشورهای اسلاویک در دسته ثروتمندترین کشورها جای می‌گیرد. صنعت‌های اصلی این کشور وسایل نقلیه موتوری، تجهیزات الکترونیکی، ماشین‌آلات، مواد دارویی و سوخت است. کشور اسلوونی از اقتصاد و وضعیت اجتماعی پیشرفته‌ای برخوردار است.

از اسلوونی به عنوان کشوری با پتانسیل‌های قوی اقتصادی در اتحادیه اروپا نام برده می شود. اسلوونی با مالیات ۲۰ درصدی یکی از کمترین میزان مالیات ها را در اروپا دریافت می کند. 

 

اسپانیا

اسپانیا درحال‌ حاضر سومین کشور جذب‌ کننده‌ی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی است. پس از پشت‌ سرگذاشتن دوره‌ی رکود اقتصادی، این کشور سرانجام توانست قوانین مربوط به سرمایه‌گذاری خارجی را بهبود بخشد.

کشور اسپانیا با ایجاد انگیزه‌های بیشتر برای بخش خصوصی، توانست اعتماد کارآفرینان خارجی را جلب کند. صنعت گردشگری در حال توسعه، زیرساخت‌های عالی، شبکه‌ی حمل‌ و نقل زمینی و پیشرفت عظیم انرژی‌ های تجدیدپذیر سبب شده اقتصاد این کشور با قدرت و ثبات فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شود و پیشرفت زیادی نسبت به سال های گذشته را داشته باشد. اسپانیا یکی از انعطاف‌پذیرترین کشورها در استقبال از سرمایه‌گذاران خارجی است. 

 

اتریش 

کشور اتریش طی دهه های اخیر به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل شده است. اقتصاد کشور اتریش در پایان جنگ جهانی دوم در وضعیت اسفناکی بود و صنایع زیر ساختی بطور کلی نابود شده بود و تولید بخش صنعت، عملا به صفر رسیده بود. پس از این دوران نزولی در اقتصاد اتریش، مسئولین این کشور به منظور بازسازی اقتصادی اتریش در چارچوبی مستقل و خودکفا برنامه مارشال را در سال ۱۹۴۸ طرح ریزی نمودند.

ساختار اقتصادی اتریش را بیش از همه، شرکتهای کوچک و متوسط تشکیل می دهد. با عنایت به جمعیت اتریش و میزان درآمد سرانه آن به تناسب جمعیت و همچنین میزان درصد بیکاری، اتریش تلاش نمود تا بنگاههای کوچک و متوسط را تاحد زیادی گسترش دهد تا بتواند علاوه بر کاهش میزان بیکاری، درآمد سرانه را افزایش دهد.

در حال حاضر اتریش یکی از کشور های ثروتمند اروپا به حساب می آید و سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرده است.

 

 

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای شینگن و اقامت اروپا با ما تماس بگیرید.

 

کانال تلگرام

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *