سرمایه گذاری در اروپا


 

سرمایه گذاری در اروپا

اگر قصد سرمایه گذاری در اروپا را دارید مهم ترین و ابتدایی ترین نکته انتخاب یک کشور مناسب می باشد که این انتخاب به قوانین سرمایه گذاری در آن کشور و شرایط شما وابسته است. اما یکی از مواردی که تمامی سرمایه داران را به یک کشور جذب می کند، اخذ اقامت دائم در کشور مدنظر می باشد. برای سرمایه گذاری در اروپا راه های زیادی وجود دارد که به معرفی هر کدام از این راه ها می پردازیم.

 

شرایط سرمایه گذاری در اروپا

سه روش برای سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت اروپا وجود دارد: سرمایه گذاری تجاری، سرمایه گذاری ملک و سرمایه گذاری دولتی. ثبت شرکت در دسته ی سرمایه گذاری تجاری قرار می گیرد. برای ثبت شرکت نسبت به کشور مدنظر یک حداقل مبلغی را باید هزینه کنید که در ادامه ی مطلب در مورد شرکت های سرمایه گذاری توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

اقامت از طریق سرمایه گذاری در اروپا

برنامه سرمایه گذاری در اروپا به شما اجازه ی سفر بدون ویزا به کشورهای اروپایی و اخذ اقامت دائم کشور مد نظر را می دهد همچنین اعضای خانواده ی شما نیز از این مزایا بهره مند می شوند. یکی از بهترین کشورها جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اسلوونی می باشد که هزینه ی آن مجموعا 35000 دلار به ازای هر دو نفر می شود.

بهترین سرمایه گذاری در اروپا

یکی دیگر از بهترین راه های سرمایه گذاری در اروپا از طریق شرکت های سرمایه گذاری در اروپا می باشد. شرکت های مهم زیادی جهت سرمایه گذاری در اروپا قرار دارند که در ادامه مطلب به بررسی چند مورد از بهترین ها می پردازیم.

 

چند شرکت برتر سرمایه گذاری در اروپا:

  • Industrivärden AB: این شرکت در کشور سوئد قرار دارد که در سرمایه گذاری های طولانی مدت به صورت خیلی تخصصی فعالیت می کند.
  • Eurazeo SA: این شرکت نیز یک شرکت سهام خیلی مهم در پاریس فرانسه است که در بخش سهام خصوصی ،املاک، شرکت های لیست شده و … فعالیت می کند.
  • Investec PLC: یک شرکت بریتانیایی است که در آمد آن 8 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است و متخصص ارائه محصولات و سرویس های گوناگون مالی به مشتریان می باشد که به سه بخش تقسیم می شود: مدیریت مالی، بانکداری تخصصی و سرمایه گذاری.
  • Wüstenrot & Württembergische: این مورد یک شرکت بسیار جدید است که در سال 1999 و در آلمان تاسیس شده که به آن اصطلاحا W&W گفته می شود.
  • HAL Trust NV: در هلند قرار دارد و شرکتی است که شدیدا اعتماد سرمایه گذاران را به خود جلب کرده و درآمد آن 89 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است.
  • Wendel SA: این شرکت قدیمی ترین شرکت در این فهرست می باشد که شرکتی فرانسوی است و در سال 1704 راه اندازی شده و در حوزه ی سرمایه گذاری طولانی مدت فعال است و در آمد آن 16 میلیارد دلار در سال 2017 گزارش شده است.
  • St James’s Place: این مورد نیز در شهر لندن بریتانیا قرار دارد که بر مواردی همچون ارائه خدمات مالی و مدیریتی دارایی به افراد، سرپرستان و کسب و کارها تمرکز کرده است.
  • Old Mutual PLC: برای سرمایه گذاری دراز مدت می باشد و در بریتانیا قرار دارد که خدمات خود را به سایر کشورها و کشورهای قاره های آسیا، آفریقا و آمریکا نیز ارائه می دهد.
  • EXOR SpA: این دفتر مرکزی در ایتالیا قرار دارد و بزرگترین مرکز سرمایه گذاری در اروپا است که ه گروه فیات، گروه صنعتی فیات، گروه C & W، گروه آلپیتور و یوونتوس تعلق دارد.

سرمایه گذاری در اروپاسرمایه گذاری در بورس اروپا

قاره ی اروپا مکان مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد زیرا این قاره برخی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی و بازرگانی را داراست که ارزش سرمایه گذاری کردن را دارند. خرید سهام اروپا به شما این امکان را می دهد تا درآمد خود را پیوسته افزایش دهید و در این راه پیشرفت کنید. می توانید با انتخاب یک کارگزار بورس محلی یا بین المللی شروع کنید و پس از آن می توانید سهام را بخرید و آن را مدیریت کنید.

مراحل سرمایه گذاری در بورس اروپا :

  1. انتخاب سهام اروپا
  2. به دنبال سهام بین المللی موجود در بورس کالا محلی خود باشید.
  3. سهام در شرکتهای بزرگ اروپایی را خریداری کنید.
  4. سهام بخش مراقبت های بهداشتی اروپا انتخاب کنید.
  5. به دنبال سهام در شرکت های انرژی اروپا باشید.
  6. به دنبال سهام در بخش های بانکی اروپا باشید.
  7. خرید سهام اروپا

چند پیشنهاد ویژه :

  • از کارگزاران بورس بخواهید تا برای شما یک سهام بین المللی خریداری کنند.
  • از یک واسطه ی بین المللی برای خرید سهام کمک بگیرید.
  • با کارگزار سهام بین المللی خود یک حساب چند دارایی باز کنید.
  • سهام را از طریق کارگزار خود خریداری و تجارت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اقامت اروپا و سرمایه گذاری در اروپا می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سرمایه گذاری در اروپا

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *