آسان ترین کشورها برای مهاجرت


 

آیا تا بحال به مهاجرت فکر کرده اید؟  آیا دوست دارید به کشور جدید مهاجرت کنید؟ آیا حاضر به ترک سرزمین مادری خود و مهاجرت به کشور دیگر هستید؟ مهاجرت دلایل مختلفی دارد گاهی مهاجرت بدلیل خستگی و دلزدگی از شرایط فعلی صورت می پذیرد، گاهی بدلیل جنگ و ناآرامی و گاهی هم بدلیل کسب علم و مهارت و یا شغل و درآمد بهتر مهاجرت می کنند و برخی دوست دارند کشوری جدید را برای زندگی و اقامت امتحان کنند. در هر صورت همه ساله مهاجران زیادی تصمیم به مهاجرت می گیرند و زندگی خود را در وطنشان رها کرده و به سمت کشوری جدید با زندگی جدید می روند. برخی کشورها شرایط آسانی دارند و با آغوشی باز از مهاجران استقبال کرده اما بعضی کشورها اینگونه نیستند و مهاجران کمی را به سختی می پذیرند. قبل از مهاجرت لازم است با کشور مقصد و هدف کاملا آشنا باشیم، به همین جهت فهرستی از کشورهایی که می توان براحتی به آنها مهاجرت کرد را برایتان معرفی کرده ایم. اگر شما نیز بدنبال کشور مناسب جهت مهاجرت و اقامت هستید در ادامه مطلب (آسان ترین کشورها برای مهاجرت) با visaem همراه باشید.

[irp posts=”5635″ name=”بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت”]

 

۱ ) آرژانتین 

اگر به دنبال کشوری با فرهنگ، متمدن،پیشرفته و پر از چیزهایی جدید که تا به حال ندیده اید برای مهاجرت می گردید آرژانتین بهترین گزینه برای شماست. به عبارتی دیگر می توان به راحتی به این کشور مهاجرت کرده و از آن لذت برد. اگر شما سابقه ی جنایی نداشته باشید و سابقه رد شدن ویزا نداشته باشید به آسانی می توانید ویزای پنج ساله ی این کشور را دریافت کنید و پس از آن هم در آن مشغول به کار یا تحصیل شوید و ویزای دائم بگیرید.  آرژانتین به مهاجرانش امکانات آموزشی، بهداشت و درمان، وکالت رایگان و حق الحاق به خانواده را می دهد و همین یکی از دلایلی است که مهاجرت به این کشور راحت و پرطرفدار است. (حق الحاق  به معنی این است که هنگامی که یکی از اعضای خانواده به کشوری دیگر مهاجرت کرده باشد و بقیه اعضا در یکی از سرزمین های دارای حق الحاق خانواده باشند می توانند درخواست حق الحاق به خانواده بدهند و به دیگر اعضا ملحق شوند ).

البته توجه داشته باشید که مهاجرت به این کشور برای ایرانیان در برخی موارد آن قدرها هم راحت نیست و مهاجران ایرانی به دلیل وضعیت اقتصادی و سیاسی برای رفتن به این کشور گاها با مشکلاتی نیز رو به رو می شوند.

۲ ) برزیل

برزیل پنجمین کشور بزرگ جهان است، با این حال جزو لیست آسان ترین کشورها برای مهاجرت قرار دارد. افراد علاقمند به شروع کسب و کار یا به عبارت دیگر بیزینس من ها (Bussines man) عاشق کار در برزیل هستند زیرا این کشور از اقتصاد بسیار قوی و مستحکمی برخوردار است.

علاوه بر اوضاع اقتصادیِ خوب مهاجران در این کشور، آن ها کشوری خوش آب و هوا، ساحلی و دارای آفتاب گرم و دوست داشتنی را تجربه می کنند. مهم نیست که به چه دلیلی قصد مهاجرت دارید و از چه کشوری خارج شده اید مهم این است که حتما در برزیل جایی را پیدا می کنید که برایتان مناسب باشد. البته از یاد نبرید که باید بتوانید از پس هزینه های اولیه زندگی تا زمان راه اندازی کسب و کار برآیید. 

۳ ) امارات متحده عربی

امارات متحده ی عربی، این کشور مملو از نفت، یکی از مکان هایی است که به راحتی می توانید در آن اقامت دائم داشته باشید. یکی از دلایل مهم آسان بودن مهاجرت به این کشور نیاز آن به نیروی کار انسانی است به همین دلیل در سال های اخیر مهاجران زیادی را از کشورهای آسیایی به خود جلب کرده است.

ساختمان های بلند و آسمان خراش های جدیدی که همه روزه در این کشور ساخته می شوند بدون شک نیاز به جذب نیروی انسانی برای بهتر شدن و پیشرفت دارند. ایرانیان هم از جمله افرادی هستند که زیاد به امارات مهاجرت می کنند.

۴ ) سوئد

این کشور به دلیل موقعیت های خوبی که در اختیار جوانان برای تحصیل قرار می دهد، مهاجران زیادی را به سوی خود کشیده است. آن ها حتی به دانش آموزان دبیرستانی که از کشورهای دیگر آمده اند به صورت ماهانه ۱۸۵ دلار ( حدودا ۵۰۰ هزار تومان ) حقوق می دهند.

حتی اگر شما از دبیرستان فارغ التحصیل هم شده باشید باز هم در سوئد به شما خدمات آموزشی خوبی ارائه می دهند و شما با کمی نامه نگاری با دانشگاه های این کشور می توانید اقامت دائم کسب کنید. سیستم آموزشی این کشور بسیار عالی است و به افرادی که به تحصیل علاقمند هستند را به خوبی پرورش می دهد.

[irp posts=”5748″ name=”روش های مهاجرت به سوئد”]

 

۵ ) ایتالیا

اگر دوست دارید شما هم بخشی از کشوری غنی از نظر فرهنگ و تمدن باشید، ایتالیا پذیرای شماست. شما می توانید به راحتی با خرید یا حتی اجاره ی یک خانه در ایتالیا ویزای دائمی آن را کسب و به صورت قانونی مهاجرت کنید.

این کشور یکی از قوی ترین مناطق توریستی اروپا است و با این که هنوز هم به طور کلی از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ بیرون نیامده اما مهاجران را به راحتی می پذیرد. این کشور از برترین مکان ها برای مهاجرت مهندسان، معماران و رشته های هنری است.

۶ ) نروژ

اگر دوست دارید مردم کشوری که در آن زندگی می کنید همیشه لبخند بر لب داشته باشند و خبری از دزدی و قتل و غارت در آن نباشد نروژ از بهترین گزینه ها برای شما است، علاوه بر زندگی آرام در این مکان می توانید از مناظر دلپذیر و زیبایش هم لذت ببرید.

مردمان نروژ از سطح رفاه خوبی برخوردار اند و اغلب استاندارد های بالای زندگی را دارند برای مثال هنوز مدرسه رفتن در این کشور رایگان است. به این کشور سرزمین عجایب مدرن هم می گویند، مکانی که می توانید در آن لذت زندگی با مردمانی شاد و سرزنده را تجربه کنید.

۷ ) استرالیا

در گذشته اقامت دائم در این کشور کار آسانی بود، اما در حال حاضر یکی از سخت ترین کشورها برای جذب مهاجران است ولی به دلیل این که عده ی زیادی از مردمانش را افراد خارجی تشکیل داده اند در این فهرست قرار گرفته است.

شاید الان مهاجرت به استرالیا سخت شده باشد اما یکی از بهترین مکان هایی است که حس زندگی در وطن و خانه ی خودتان را به شما القا می کند. این کشور سرزمین رویاهاست؛ آموزش خوب، مناظر عالی، بیمه حتی برای اقشار پایین دست، امکانات پزشکی مدرن و … تنها گوشه ای از این بهشت است باید خودتان سفر کنید و از نزدیک ببینید.

بسیاری از افرادی که به استرالیا مهاجرت کردند توانسته اند موقعیت های شغلی بسیار خوبی کسب کنند اما نباید انتظار داشته باشید که به راحتی در این کشور پذیرفته شوید زیرا هرچه میزان تقاضا برای مهاجرت بیشتر باشد سخت گیری ها هم بیشتر می شود.

۸ ) کانادا

بله کانادا هنوز هم بهترین کشور روی زمین برای مهاجرت است با این حال کسب اقامت دائم در آن هم کار سختی نیست. تا زمانی که فرد ماهری هستید و یا مشتاق یادگیری می باشید کانادا پذیرای شماست.

این کشور دارای فرصت های بیشمار شغلی برای افراد تحصیل کرده و ماهر می باشد. نرخ تورم و مالیات در کانادا بسیار پایین و خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی بسیار بالا و باور نکردنی است. امروزه در نظر بسیاری از گردشگران کانادا بهترین مکان کره ی زمین برای داشتن یک زندگی بی دغدغه و آرام است. 

[irp posts=”5676″ name=”مزایای مهاجرت به کانادا”]

 

آیا تا به حال به فکر مهاجرت بوده اید؟

بهترین و بدترین کشور برای مهاجرت از نظر شما کدام است؟

آیا به کشورهایی که در لیست ما آمده اند سفر کرده اید؟ زندگی در این مکان ها را چگونه می بینید؟ نظر و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت، اقامت و دریافت ویزای شینگن با مشاورین بین المللی موسسه کیمیاسپنتا در ارتباط باشید. 

 

کانال تلگرام
کانال تلگرام

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *